Cvičenie na plošinových v AS3

Platforma hry boli po roky . Ako typické jeden z pôvodných , “ Donkey Kong “ vytvorený Nintendo v roku 1981 , plošina hry predstavujú hráči sa základné výzvou skákať z jednej platformy na budúci bez pádu alebo spustenia do prekážky chcel odstrániť svoju postavu z hry . ActionScript 3.0 ( AS3 ) je najnovšia verzia jazyka ActionScript a je programovací jazyk Adobe Flash Platform , ktorá pomáha programátorom pri vytváraní interakcie vo svojich hrách a , konkrétnejšie , plošina hry . Pokyny dovolená 1

Vytvorte si svoj ​​charakter , čo je prvý krok pri vytváraní návod pre váš plošinovka v AS3 skúsenosti . Váš cieľ v tomto kroku je , aby váš charakter sa pohybovať vľavo a vpravo , rovnako ako mu umožní skočiť .
2

Zostavte si svoj ​​prvý úroveň vášho charakteru súťažiť vo vašej plošinovka . Budete vytvárať bloky pre svoju postavu , postaviť sa na v tejto fáze vývoja vašej hry .
3

Program rôzne predmety do hry teraz , že ste vyvinuli svoj ​​charakter a úroveň . Okrem blokov , program , vaša hra , takže vaša postava bude klesať , keď to nie je stojí na jednom z blokov . Môžete tiež vytvoriť ďalšie položky pre svoju postavu , postaviť sa na pri programovaní . Kenny Sun pána Sun Studios tiež odporúča , aby ste si naprogramovať hru v tomto bode sa pohybovať vľavo a vpravo , ako vaša postava pohybuje mimo obrazovku na oboch stranách .
4

Pridať rôzne prvky na vašej úrovni . Vytvorte rebríky , takže vaša postava vyšplhať až potom, čo spadol z jedného z platforiem . Mr Sun Studios radia vytvoriť nárazníky i tu . Jedná sa o príslušenstvo vo vašej hre , že sa vaša postava môže naraziť , a vracajú späť , ale nebudú môcť prejsť . Vaša postava bude musieť mať spôsob , ako sa dostať cez nárazníka , rovnako ako s použitím rebríka alebo skákať z jednej platformy na druhú .
5

Build nepriateľa pre svoju postavu . Ak chcete objekt hry zložitejšie , než len dostať z bodu A do bodu B o lezenie a skákanie , pridajte nepriateľskú postavu vytvoriť premennú , ktorá zvyšuje obtiažnosť hry .
6

Complete úroveň pridaním stimuly a koncový bod . Rovnako ako v “ Donkey Kong “ Cieľom je dostať sa z dolnej časti kopca stúpanie na vrchol . To isté urobte tu vytvorením cieľovú čiaru . Mr Sun Studios odporúča poskytovanie stimulov na ceste , ako sú zlaté mince .
7

postaviť skóre sledovať , ako účastníci darí v hre . Tiež sa uistite , poskytnúť resetovacie tlačidlo , ktoré bude resetovať skóre , keď nová hra sa spustí .

Pridaj komentár