Pravidlá pre White Wolf Street Fighter RPG

White Wolf je “ Street Fighter : Storytelling hra “ role – playing hra bola vydaná v roku 1994 na celom svete z Street Fighter videohier základe je použitá varianta systému rozprávača popularizoval vo White Wolf je . “ World of Darkness “ hry . A teraz von tlače , je stále populárny pre svoje stručných pravidiel a presné emulácia hry . Atribúty

Všetky atribúty sú rozdelené do troch kategórií : fyzické, sociálne a psychické. Fyzické vlastnosti sú sila , obratnosť a vytrvalosť , sociálne sú charizma , manipulácia a vzhľad a duševné sú vnímanie , inteligencia a rozum . Aj keď všetky sú užitočné v určitých obdobiach , a niektoré bojové pohyby vyžadujú atribútov kontroly so sociálnymi alebo duševné atribúty , Fyzikálne vlastnosti majú tendenciu byť najdôležitejšie . Oni typicky v rozmedzí od 1 do 5 , s výnimkou v prípade extrémne silných postáv , ktoré môžu mať atribúty až 6 alebo 7.
Schopnosti

Schopnosti sú príslušných oblastí odbornosti . Patrí medzi ne talenty , zručnosti a vedomosti . Tie sú tiež odstupňované na stupnici od 1 do 5. Talenty sú vrodené schopnosti , ako je bdelosť , znalý a Insight . Zručnosti sú naučené schopnosti , ako je riadenie , Stealth a prežitie . Vedomosti sú učené prenasledovanie , vrátane počítača , medicíny a vyšetrovanie . Každá kategória schopnosti má tiež schopnosti , ktoré môžu mať prospech znak v boji , ako je zastrašovanie alebo Talent , Blind Fighting alebo zručnosti a štýl Lore alebo vedomostí .
Technika & Moves

Vzhľadom k tomu , že je založený na bojová hra , Street Fighter má pomerne robustný bojový systém . Postavy kúpiť úrovne , opäť na 1 až 5 meradle , v Punch , kop , Block , Grab , atletika a zaostrenie . Oni potom kúpiť určité pohyby , z ktorých mnohé majú predpoklad úrovne techniku ​​. Rôzne pohyby majú svoje vlastné rýchlosti a poškodenia modifikátory . Rýchlejšie pohyby prebiehajú prvé , a robia škodu podľa jednotlivých ťahov . Ťahy môžu byť prepojené do komba vytvoriť unblockable útoky reťaze .
Rolls

Pri pokuse dosiahnuť niečoho v ulici napravovatelce Storytelling hre , môžete si vybrať vhodný atribút a zodpovedajúce schopnosti alebo techniky . Vezmite si , že počet kociek a vrátiť ich . Obtiažnosť sa nastavuje Gamemaster sa ľahko úlohy sú nižšie počty a náročnejšie úlohy vyššia . Sedem je priemerne náročná úloha . Ak sa ktorýkoľvek z kociek sú vyššie než tento počet , akcia je úspech , s ďalšou kocky pridaním do úrovne úspechu .

Pridaj komentár