Ako importovať animácie s LibSL

“ Second Life “ je on – line sociálne masívne multiplayer online role – playing hra , ktorá umožňuje hráčom komunikovať s ostatnými užívateľmi po celom svete a aby sa v reálnom svete peniaze . Hráči si môžu importovať vlastné animácie do hry pomocou LibSL , alebo LIB Second Life . Tento program prevedie akýkoľvek súbor XML animácie môžete nájsť na internete , alebo ktoré ste vytvorili s voľným QAvimator programu . Import animácie do hry a potom sprístupňuje vo svojom “ animácie “ Ponuka zo “ Character Profile “ časť hry . Pokyny dovolená 1

Stiahnite si inštalačný program QAvimator na vašej pracovnej ploche . Spustite program a postupujte podľa príkazov ho nainštalovať do počítača . Preskočte tento krok a druhý , ak ste už zistili , že animácia XML vhodné pre použitie v “ Second Life “ .
2

Run QAvimator a vytvoriť animáciu pomocou nástrojov dostupných v hre . Kliknite na “ Súbor “ a potom “ Uložiť ako “ pomenovať a uložiť súbor XML . Uložte ho do zložky môžete nájsť ľahšie neskôr , napríklad na ploche .
3

Stiahnite si inštalačný program LibSL z webových stránok Otvoriť Metaverse . Spustite inštalačný program nainštalovať ho do počítača .
4

Otvorte program LibSL potom, čo ste nainštalovali a kliknite na “ Súbor “ tlačidlo . Prejdite nadol na “ Importovať “ príkaz vo “ File “ Ponuka a kliknite na neho .
5

Prechádzajte súbory v počítači nájsť XML animácie vytvorené alebo uložené skôr . Kliknite na tlačidlo “ Otvoriť “ na začatie procesu importu .
6

Sem napíšte “ Second Life “ užívateľské meno v “ Užívateľské meno “ box . Kliknite na “ Importovať “ začať proces importu . Počkajte proces až do konca a potom kliknite na tlačidlo “ Súbor “ a “ Zatvoriť “ opustiť program .
7

Prihláste sa k “ Second Life “ profil a prejdite do “ Character “ tlačidlo na hornej časti hry . Zvoľte “ Profil “ a potom “ animácie “ vidieť svoje voľné animácie . Skontrolujte , či vaše animácie vložený . Opakujte proces importu , ak sa tak nestalo .

Pridaj komentár