Ako napísať Starcraft AI skripty

“ StarCraft “ je real – time stratégia , počítačová hra publikoval Blizzard Entertainment . V “ StarCraft “ hráč buduje a príkazov armádu k laickému odpadu k jeho nepriateľom vo futuristickom prostredí . Okrem vysoko konkurenčnom multiplayer aspekt , hra podporuje single player zápasoch proti počítačom riadené armádou . Použitie vstavaný editor máp , hráči môžu navrhnúť vlastné scenáre pre ostatných hráčov , ako prekonať , vrátane ručné konfiguráciu správanie AI súpera , aby vyhovovali scenár . Návod
1

Stiahnuť a nainštalovať SCAIEdit 3.1 a MPQ editor z Internetu . WinMPQ a MPQ Editor sa používa pre prehliadanie a editáciu hra archívu MPQ súbory . SCAIEdit je “ StarCraft “ AI kompilátor potreboval zapisovať súbory AI skriptu pre import do
2

Vytvorte záložnú kópiu “ StarCraft “ . : . Patch_rt.mpq “ v adresári StarCraft zálohovanie zaisťuje, že vaše “ StarCraft “ inštalácia nie je v troskách v prípade , že urobíte chybu .
3

Otvorte MPQ editor a vložiť “ Patch_rt.mpq “ z “ StarCraft “ adresári . Nájdite a extrahovať “ skripty \\ aiscript.bin “ do počítača .
4

Otvoriť SCAIEdit začať písať nový súbor skriptu . Každý riadok skriptu zodpovedá poradí AI musí byť kompletný , také robiť budov , modernizácia , aby jednotky , útočiace a brániace .
5

Enter riadok “ vytvoriť jeden nexus 150 “ pre objednanie AI vybudovať Nexus , najzákladnejšie Protossov budovy . Ak chcete vytvoriť Terran alebo Zerg AI skriptu , jednoducho zmeniť názov objektu . číslo “ 150 “ sa vzťahuje k priorite príkazu , je číslo, ktoré sa pohybuje v rozmedzí od 0 do 150.
6

Enter riadok “ wait_build 1 nexus “ objednať AI prestať robiť nič , kým Nexus je kompletný . Riadok “ postaviť 4 sondy 150 “ a potom objedná AI postaviť ďalšie štyri sondy tak rýchlo , ako je to možné . Môžete pridať viac riadkov budovanie toľko sondy , ako si myslíte , že počítač potrebuje . Pre budúce jednotky a budovy , môžete použiť príkaz “ wait_buildstart “ namiesto “ wait_build “ objednať AI , aby aj naďalej pri spustení budova alebo jednotka , na rozdiel od čakanie na to , až do konca . Môžete tiež použiť nižšie prioritné hodnoty pre pravidelné jednotky a budovy a zachrániť “ 150 “ hodnotu pre zásadné veci, ako je Nexus a sondy .
7

Enter linku “ vlak 1 fanatik “ pre kusovú výrobu . Príkaz “ vlak “ sa vzťahuje k útoku jednotiek , a AI bude využívať všetky jeho budovy trénovať tie jednotky . Uistite sa , že si objednáte AI stavať dosť budov pre veľkosť armády máte v úmysle na to trénovať
8

Pomocou tejto sekvencii príkazov k útoku : “ . Attack_add 6 fanatik “ , “ attack_prepare “ , “ attack_do “ a “ attack_clear “ . Tieto príkazy najprv pridať Zealots k skupine útoku , a potom uložiť skupinu útoku zhromaždiť na jednom mieste a útoku . Posledný príkaz ukončí útok , akonáhle útočiace skupina je mŕtva . Môžete si objednať AI opakovať sekvenciu útoku na dobu neurčitú s vyhlásením GOTO . Ak to chcete vykonať , umiestnite tag GOTO ako “ : repeatrush “ pred príkazy z útoku a “ goto repeatrush “ po . AI slučka útok znova a znova . Uistite sa , že si objednáte trénovať viac jednotiek v útoku slučke .
9

Zostavte si skript SCAIEdit , keď ste hotoví . Názov súboru “ Protossov Rozšírenie Custom Level.asc3 “ a nahradiť “ Protossov “ so závodom , ktorý používate .
10

Otvoriť “ aiscript.bin “ v SCAIEdit . Nájsť a odstrániť “ Protossov Expansion Vlastná úroveň “ a nahradiť ho s vašou zákazkovú súboru . Kompilácie a zatvorte súbor .
11

Otvoriť “ Patch_rt.mpq “ v MPQ editore a nájsť “ skripty \\ aiscript.bin “ ešte raz . Vyberte ju a nahraďte ho editovaného súboru “ aiscript.bin “ . Uistite sa , že pridáte “ skripty \\ “ cestu tak , aby zodpovedala starý súbor .
12

Spustiť “ StarCraft “ a skúsiť hrať mapu, ktorá používa “ Protossov rozširujúce Vlastná úroveň “ ako jeho primárny AI . Vlastné AI skript by malo nadobudnúť účinnosť .

Pridaj komentár