História Handheld hry

Hranie rôzne hry na váš mobilný telefón alebo PDA je takmer samozrejmosťou v tento deň a vek . Ale bývali doby , kedy vreckové hry boli jediným účelom zábavné zariadenia , ktorý bežal na skromného 9 voltovej batérie alebo 2 AAA batérie . Vedieť , kde vreckové videohry prišiel a ako oni sa vyvinuli môžu nielen oceníte výpočtový výkon vášho Blackberry , ale tiež by mohol robiť si s nostalgiou spomínajú na tie , jednoduché červená LED hry z dávnych dôb . 1970

V niektorých spoločnostiach 1970 boli snažíme zarobiť na lacných komponentov a takmer nekonečné možnosti mikroprocesora čipu . V roku 1977 , Mattel debutoval rad športov na báze vreckových hier , ktoré používajú rad červené svetlo LED diód a jednoduché programovanie umožniť deťom ( hlavne chlapci ) hrať futbal alebo baseball pri jazde v aute , aby babičkinho domu .
TOMY nasledoval Mattel náskok tým , že produkuje “ výkyv , “ ručná verzia super – populárnej “ Pong “ hry . Na rozdiel od Mattel hry , dvaja hráči mohli hrať “ Blip “ v rovnakú dobu , takže jazdné cesty s viac ako jedným dieťaťom trochu pokojnejšie pre rodičov .
1980 “

Do roku 1980 aj relatívne neznáme japonskej elektronickej firmy sa snažia roh v na Mattel a území Tomy . Nintendo populárna hra a hodinky “ séria ručných hier ponúkli pestrejšie štýl hry , hráči mohli “ ťah “ ich ikonu alebo znak vľavo , vpravo , hore a dole , ale len vo vopred naprogramovaných oblastiach stále vyššia rozmanitosť hier – . , z ktorých väčšina bola non – športové súvisí – a menšie balenie vyhotovené pre celoročné hit
V roku 1989 , Nintendo sa presunul do malej , flexibilné herné zariadenia je calledGame Boys na rozdiel od skorších herné systémy , Game Boys povolené .. nintendo s cieľom maximalizovať zisky z predaja hier samostatne . Ešte lepšie , bola technológia trvanlivé a platforma bola flexibilná .
1990

Možno uznáva , že Nintendo mala hit na svojich rukách , niekoľko výrobcov hra sa snažil svoje ruky na to , aby konkurenta na Game Boy . Atari Lynx , Sega Game Gear a Sega Nomad sa ponúkol ako súperi na Game Boy . Kým žiadny z nich sa darilo viac než pár rokov . , že sa výzva Nintendo ponúknuť novú , farebnú tienené verzii Game Boy , Game Boy Color br Game Boy Color mal ďalšiu výhodu nad svojimi konkurentmi ; by to mohlo spustiť staršie Game Boy hry , čo umožňuje fanúšikovia vreckové hry , aby ich pôvodnú knižnicu a rozšíriť ju s farebnými tituly .
2000 je

Po korčuľoval cez z roku 1990 je o sile pôvodného Game Boy , len aby sa rozrušil do inovácií na konci desaťročia , Nintendo sa rozhodla zostať na špici s jeho Game Boy riadku . V roku 2001 , Game Boy Advance chválil viac ergonomický tvar , lepšie hry a silnejší grafiku . Opäť v roku 2003 , Nintendo predstavila na flip – telefón inšpirovaný Game Boy Advance SP s lepším displejom a silnejším výpočtovým výkonom . O rok neskôr sa predstavila Nintendo DS . Hoci DS ( čo je skratka pre Dual Screen ) , stále by mohol hrať staršie Game Boy titulov , jeho inovatívne využitie dotykovej obrazovky , bezdrôtové pripojenie a nový formát hier bol odchod od staršej Game Boy modelu .
Nejakú konkurenciu , v forma Sony PSP ( Play Station Portable ) prišiel v roku 2004 a začala ujedať dominanciu Nintenda na handheld herný trh . Okrem hier a bezdrôtovou konektivitou , PSP ponúkol filmy , hudbu a ďalšie schopnosti DS nemohli kopírovať .
Mobilné telefóny a PDA

Nokia je pripočítaný s počiatkom mobil herný trend zavedením hada v jeho 1997 modelov telefónov . Na prelome storočí , Nokia a jej konkurenti sa nainštalovaný doslova milióny hada a had klonov na mobilné telefóny a dokonca začal ponúkať farebné displeje pre hranie hier na . S príchodom Java Micro Edition a ďalší softvér , mobilné telefóny – a osobných údajov asistentov alebo “ PDA “ s – . Rozbehol off – značky verzia populárnej hry br roku 2005 , vreckové herné presťahovala do mobilných telefónov a PDA platformy s ohromujúcou agresie . V roku 2005 , mobilný telefón a PDA verzia hry boli v hodnote približne 80 miliónov dolárov v príjmoch na jednej spoločnosti , Jamdat , sám . Apple teraz umožňuje amatérskym a profesionálnym dizajnérom schopnosť navrhovať a predávať svoje hry prostredníctvom Apple App “ “ obchode .

Pridaj komentár