Ako si vyrobiť Mapa Dobrý Halo

Uvoľnenie Bungie Studio je “ Halo 3 “ v roku 2007 , vrátane pridania nového herného režimu do série Halo s názvom Forge . V režime Forge , hráči dostávajú nástroje k úprave existujúcej mapy alebo dokonca vytvoriť úplne nové mapy od nuly . Členovia služby Xbox Live môžete nahrať svoje mapy pre Halo komunity a sťahovať výtvory ostatných hráčov . V reakcii na kritiky zo strany novinárov a fanúšikov , Bungie vrátane vylepšenej Forge v ich 2010 vydanie , “ Halo Reach . “ Hoci nie je tam žiadny tutorial v hre pokyn , ako používať Forge , menu umožňujú aj nováčik postaviť svoj ​​vlastný mapy . Neexistuje žiadny “ zlý “ spôsob , ako vytvoriť mapu Halo , ale po nejakej mapovej tvorby tipy povedie k dosiahnutiu optimálnych herných play.Things budete potrebovať klipart Halo 3
Halo Reach
Zobraziť Ďalšie pokyny
Mapa štruktúra symetrické Úrovne
Stránka 1

Build rovnako veľké základne na priľahlých stranách mapy .
2

Štylizácia mapy do vášho osobného odvolania . Každá polovica mapy nemusí byť dokonale symetrické , ale uistite sa , že dať žiadne vedľajšie výhodu nad ostatnými .
3

Miesto tím plodí dostatočne ďaleko , takže je takmer nemožné pre hráčov, ktoré majú byť zabití na okamžité začatie zápasu .
Mapa štruktúra pre Asymetrické mapy
4

Build základy vhodné pre štýl hry určené . Vytvoriť veľkú základňu , ktorá je výzvou na zadanie , či gametype je trestný čin s obranou . Dajte Každý tím rovnako prístupné základňu , pokiaľ gametype nie je objektívny báze .
5

Štylizácia mapy do vášho osobného odvolania . Asymetrické mapy , aby na každej strane rôzne oblasti hry , bez toho by jeden tím extrémne výhodu nad druhým . Asymetrický mapa, ktorá robí, aby na jednej strane fyzickej výhodu nad ostatnými možno zabrániť lepšie zbrane na druhú stranu .
6

Build oblasť alebo objekt v blízkosti stredu mapy pre každý tím bojovať o nadvládu . Nie je to nutné, ale odporúča .
Zbrane a zdravie
7

Miesto zbraň trie primerane po celej mape , takže každý tím má rovnaký arzenál stretnúť sa s . Rovnako tak miesto zdravotné balíčky vhodne , takže každý tím má rovnakú možnosť sa hojiť sa .
8

Dať každý tím rovnaké množstvo energetických zbraní , takže žiadna časť mapy má výhodu nad ostatnými . To neznamená , že pre každú Rocket Launcher , druhý tím potrebuje vlastné ; skôr každý výkon zbraň dá zabrániť iným elektrická zbraň z iného tímu .
9

Napájacie každý hráč s jedným alebo dvoma začatím zbrane , ktoré sú vhodné pre mapy . Norma pre stredné až veľké mapy je DMR ako primárna zbraň a samopalu ako sekundárnu zbraň . Pre malé mapy , to je obvyklé začať s Assault Rife ako primárna zbraň a Magnum ako sekundárnu zbraň .

Pridaj komentár