Ako používať Physics armatúra Game Engine

V herný engine , armatúra je nástroj , ktorý umožňuje návrhárom replikovať ragdoll fyziku bez prepojenia každú časť modelu spolu . Tým , že konajú ako kosti tela , armatúra môže slúžiť ako zástupca pre projektantov a ľahší spôsob , ako pre hru na spracovanie akcie na ragdoll akcie . Vytvorenie armatúry v objekte je jednoduchý postup , že každý herný dizajnér môže dosiahnuť v Game Engine . Pokyny dovolená 1

Zvoľte “ Zobraziť “ , potom “ top “ orientovať fotoaparát od zhora nadol pozíciu .
2

Stlačte tlačidlo “ priestor “ , a potom kliknite na tlačidlo “ Pridať “ v menu , ktoré sa objaví , nasleduje “ kotvy “ .
3

Kliknite na “ X Ray “ v ľavom dolnom rohu obrazovky a získať jasnejší pohľad na armatúry .
Stránka 4

Stlačte tlačidlo “ karta “ pre vstup do režimu úprav .
5

Stlačte tlačidlo “ e “ , potom tlačidlo “ z “ vytvoriť repliku kotvy pozdĺž osi z .
6

Orient druhá kotva loptu hranice na spodnej časti námestia .
7

Kliknite na tlačidlo “ Upraviť “ , potom „Add Modifier , “ potom “ kotvy “ .
8

Zmeňte názov v poli hodnoty pre “ kotvy “ . Uistite sa , že zarobiť na slovo .
9

Vytvorte ďalšie armatúry pre každého kosť v objekte . Napríklad , človek by mal mať aspoň tri armatúry v každom ramene : jeden armatúry pre kosti hornej časti paže , druhá armatúry pre kosti v predlaktí a tretej armatúry reprezentovať ruku . Ambiciózny návrhári mohli pridať aj ďalšie armatúry reprezentovať prsty .
10

Odkaz každú armatúru pripojením gule na konci armatúr , kým ste vytvorili základnú kostru objektu .
< Br > 11

Uložiť zmeny zachovať kotvy štruktúru vášho objektu .

Pridaj komentár