Ako vytvoriť D & D 3.5 Character

Než začnete novú Dungeons & Dragons kampaň , budete musieť vytvoriť koncepciu znaku . Či už je to agilný elf rogue , ktorý vyberie všetky dostupné vrecká , alebo trpaslíka sutana , ktorý chce šíriť jeho vieru po celom svete , typ postavy , ktorú vytvoríte určuje, ako budete hru hrať . D & D 3.5 Players Handbook vás prevedie procesom tvorby a obsahuje všetky dostupné možnosti pre svoje nové character.Things budete potrebovať klipart postavy Sims 3 šesť – sided kocka
D & D 3.5 Players Handbook

Zobraziť ďalšie inštrukcie Cestuj 1

Roll tri šiestimi kockami , a pridať čísla spoločne nájsť prvú schopnosť skóre . Tento postup sa ešte päťkrát , takže máte celkom šesť skóre v rozmedzí od troch do 18 rokov . Vašu schopnosť skóre sú základom pre všetky vaše postavy iných zručností a schopností .
2

Zapíšte šesť skóre v časti “ Schopnosť skóre “ na ľavej strane vášho postavy . Zadajte skóre , kde potrebné pre daný typ znaku , ktorý chcete prehrať , ako napríklad , že váš najvyššie skóre v “ inteligencie “ , ak chcete hrať sprievodcu, alebo v “ silu “ , ak chcete hrať bojovníka .
< Br > Sims 3

Vyberte jednu z rás nájdených v druhej kapitole príručky Hráča , ako je “ človek “ , “ škriatok “ alebo “ pol – ork . “ Poznačte si schopnosť skóre modifikátor pre váš závod , ako je 2 ústavy a -2 charizma pre trpasličie postavu . Zmeňte svoje skóre sekcii schopnosť zodpovedajúcim spôsobom .
4

Zapíšte žiadne zvláštne schopnosti poskytované závodom v “ špeciálne vlastnosti “ časti vášho postavy . Napríklad , elf závod obdrží “ Low Light Vision “ a “ bojových Weapon Proficiency : dlhý meč “ . Schopnosti
5

Skontrolujte dostupných tried v tretej kapitole Príručky Hráča a vyberte triedu , ktorú chcete použiť pre svoje postave , ako napríklad “ Druid “ alebo “ Monk “ . Napíšte svoj ​​výber do “ triedy “ záhlavie v hornej časti postavy .
6

Skontrolujte “ hit zomrieť “ pre svoje triede , ako napríklad “ 1D10 “ pre bojovníka . Mark so svojimi životmi na základe svojho hitu zomrieť v sekcii “ Hit Points “ . Napríklad , bojovník začína s 10 životy a akékoľvek bonus pre s vysokou ústavu skóre . Prezrite si bonusovej tabuľke na strane 9 príručky Hráča nájsť bonus pre svoje ústavy skóre , ako napríklad “ 1 “ pre skóre 12.
7

Vyhľadajte počet bodov skúseností pre váš trieda , ktorá sa zobrazí v časti “ Triedy zručností “ . Napríklad , barbar začína so štyrmi kvalifikačných bodov , plus vaša inteligencia modifikátor krát štyri . Otvoriť Štvrtá kapitola v príručke Hráča vidieť zoznam zručností .
8

prideliť svoje voľné šikovnosť body na zručnosti uvedené v kapitole štvrtej . Pozrite si tabuľku na strane 63 a zistite , ktoré zručnosti sú priečne triedy zručnosti pre svoju triedu . Napríklad , “ Escape Artist “ zručnosť je cross class skill pre barbara triedy , čo znamená , že musíte stráviť dva šikovnosť body na nákup jeden bod v tejto zručnosti .
9

Zapíšte si svoje zručnosti v časti “ Skills “ na pravej strane postavy . Skontrolujte piata kapitola v príručke Hráča vidieť zoznam výkonov . Vyberte si ľubovoľný jeden čin pre svoju postavu a napísať to v sekcii “ výkony “ . Ľudské postavy dostane Tipsport čin v prvom stupni .
10

Prezrite strana 111 z Príručky Hráča nájsť množstvo východzieho zlata pre svoju postavu triedy , ako je napríklad “ 125 “ pre “ darebácke “ trieda . Poznačte si všetko vybavenie v siedmej kapitole , ktoré chcete kúpiť s predvolené zlata , ako je brnenie alebo zbrane . Zapíšte si všetky zmeny brnenie robí do vášho brnenie triedy v “ Armor Class “ okruh v blízkosti stredu postavy .
11

Zapíšte si všetky zostávajúce podrobnosti o svojej postave , ako je jeho meno , božstvo a morálne vyrovnanie . Nájdete tu popisy dostupných božstiev a zarovnanie v kapitole šesť Príručky Hráča .

Pridaj komentár