PS3 Problémy System

Kým Playstation 3 je najvýkonnejší konzola na trhu v roku 2009 a má rastúcu katalóg hier , to nie je bez problémov , bola kritizovaná vývojári hier pre bytie príliš ťažké, aby sa hry pre a fanúšikov z PS2 hier pre obmedzenú spätnú kompatibilitu . Iní sa sťažujú na “ žlté svetlo smrti “ a ďalšie otázky . Žlté svetlo of Death

signalizovaný blikajúcim žltým svetlom , stálym červeným svetlom a inoperabilný konzoly žlté svetlo smrti ( YLOD ) viedol k diskusii o tom, či je vlastný chyba v PS3 . Presná príčina YLOD je nejasné , a Sony iba uvedený svetlo “ nešpecifický indikátor poruchy, ktoré môžu byť spustené v rade rôznych okolností . “ Avšak, podľa jedného obchodu , ktorý opravy PS3s tretích strán , na YLOD disfunkcie z oboch rýchly ohrev a chladenie základnej dosky ( popraskanie v spájky , ktoré držia dosku dohromady ) , alebo z chybného napájacieho zdroja .

Zaslanie konzola Sony pre opravy vás bude stáť 150 dolárov , ak vaše záruka jeden rok skončila . Opravovne tretích strán sú ochotní urobiť opravy po dobu kratšiu , a budete mať svoj ​​vlastný konzolu , skôr než zrekonštruovaný jeden, ale ceny sa líšia podľa obchodu .
Vývoj hier

Developéri si sťažovali na obtiažnosť podieľajú na programovanie hier pre PS3 , kvôli konzola šiestich jadier CPU . Aby bolo možné používať viac ako jeden z týchto jadier , musia vývojári navrhovať softvér pomocou viacerých vlákien na prevedenie, ktoré sú upravené “ zámky “ , ktoré zaistia , každé vlákno má exkluzívny prístup do pamäte , čím sa program thread – safe , alebo je stabilný . < Br >

Kým Xbox 360 má tiež viac jadier , ktorá konzoly používa DirectX ako jeho rozhranie pre programovanie aplikácií ( API ) , skôr než OpenGL , ktorý je používaný na PS3 . Vývojári majú tendenciu byť bližšie zoznámiť s DirectX , vďaka svojej všadeprítomnosti v systéme Windows hry , a tak ľahšie pracovať .
Spätná kompatibilita

Ventilátory PS2 hry môžu byť sklamaní nerovnosti spätnej kompatibility naprieč rôznymi PS3 modelov . Kým všetky modely sú kompatibilné s pôvodnými PS hier , niektoré modely sú úplne nezlučiteľné s PS2 hry , zatiaľ čo iní sú plne kompatibilné a stále sú len čiastočne kompatibilné , pracovať len s určitými tituly .
< P > trend od štartu (ak je všetky modely PS3 vydané mal nejakú formu spätnej kompatibility ) došlo k poklesu úrovne spätnej kompatibility s PS2 tituly v nasledujúcich modelov s tenkými modelmi uvedené v roku 2009 , ktoré majú vôbec žiadne .
Firmware aktualizácie

Po aktualizácii na 3.01 firmware , mnoho užívateľov sa sťažovalo , že ich Blu – ray pohony sa nepodarí čítania Blu – ray diskov , čo je problém , ktorý sa zdá mať vplyv na používateľov so staršími , “ tučný “ modely viac než používatelia s tenkými modelmi . 3.01 Aktualizácia bol pôvodne určený na nápravu problémov , ktoré aktualizácie 3.0 spôsobenej na mnoho hráčov hrá “ Uncharted :. Drake Fortune “
Iné problémy

Užívatelia tiež uviedlo , že neschopný hrať BlueRay diskov vďaka laseru zlyhanie, čo je problém , ktorý tiež vyzerá , že predovšetkým vplyv predchádzajúcich modelov PS3s . Zostávajúce otázky sú do značnej miery súvisí s audio a video , s užívateľmi spravodajských skomolený zvuk (možno v dôsledku zlých HDMI káblov alebo konektorov ) , skresleného obrazu a zvuku a horizontálne pruhy a hluk bzučanie spôsobené zemný slučkou , ktorá nastane, keď aj PS3 a TV sú uzemnené – PS3 tretí hrot na jeho napájací kábel a televízor buď tretí kolík alebo koaxiálny kábel . Problém zemné slučky možno vyriešiť odpojením koaxiálneho kábla vášho televízora , čo je odporúčaná metóda .

Pridaj komentár