Aký druh horniny sa ďalej používajú , ako zarobiť Sochy ?

Moderné sochári majú prístup k novým materiálom , ako sú plasty a umelý kameň , ale starí remeselníci pracovali v prírodný kameň k vytvoreniu trvalých umeleckých diel . Odolné kamenné sochy často prekoná kultúry , ktorý ich vytvoril . Či už staroveký alebo moderné , umelci hľadali najlepší kameň pre svoje umenie . Najlepší kameň pre vyrezávanie je ľahké s ním pracovať , bráni rozbitiu a neobsahuje zjavný kryštalickú štruktúru . Mramor
Mramor bol kameň voľby dávnych sochárov .

Sochári si vybrali krásnu a trvanlivú mramor pre ich najlepších umeleckých diel pre tisíce rokov . Taj Mahal je vytesané kamenné dosky , Elgin Marbles Parthenon a Michelangelova socha týčiace sa z Davida príkladom mramoru univerzálnosť . Mramor vyrezáva ľahko a odoláva poškodeniu , vyhovuje to aj pre výtvarné umenie a dekoratívne plastiky . Metamorfní verzie sedimentárnych vápencov a vápencových usadenín , mramor prirodzene vyskytuje vo farbe bielej , ružovej , zelenej , šedej , hnedej a čiernej , v závislosti na iných minerálnych látok obsiahnutých v priebehu svojho vzniku . Sochári často si vybrať z bieleho mramoru pre znázornenie ľudskej podobe , pretože jeho slabá priesvitnosť dáva studený kameň vzhľad živé mäso .
Alabaster

Alabaster sa nevzťahuje na jeden druh pôdy , ale každý z množstva minerálnych látok , ktoré zdieľajú jeho charakteristickú svetlú farbu , mäkkosť a svetelný priesvitnosť . Sadra , vápenec tvoria väčšinu starovekého alabastrové sochy . Minerály sú dostatočne mäkké , že tvárnej medené nástroje starí Egypťania “ môže ľahko pracovať ich do ozdobných foriem . Sochári používa zriedka alabastru na väčšie kúsky , aj keď, ako jej mäkkosť robil to náchylné na poškodenie . Namiesto toho , remeselníci používali predovšetkým pre malé domácnosti objekty , ako sú kozmetické pohárov a priesvitné vykladanie pre okná .
Pieskovcové
Angkor Wat je stavitelia vytvorený na chrámové mesto z tisícov ton z pieskovca .

sedimentárne horniny pieskovec vyrezáva tak rýchlo , že aj veterná erózia to funguje do fantastických tvarov . Čoskoro rezbári a kamenári zistil , že robiť pieskovec stavebné bloky a carving je do basreliéfy im umožnilo vybudovať týčiace konštrukcie pokryté vyrezávanými formami . Chrámový komplex v Angkor Wat sa skladá z vyrezávané pieskovca . Modelovanie v pieskovci vyžaduje trochu úsilia , ale vytvára jemne detailné výsledky .
Vápenec

Hoci tento predok na mramor je mäkšia ako jeho metamorfní príbuzného , vápenca akcií jeho charakteristické nedostatkom kryštalická štruktúra a široké spektrum prírodných odtieňov . Jeden z najstarších vápencových sôch je 5000 – rok – starý Guennol levice , ale moderné sochári sa vyrába nové vápencové sochy denne . Ľahko vyrezávané a vydržať ostré rany bez ich popraskania , vápencovej skale umožňuje umelcom slobodu vytvoriť elegantné krivky a ostré línie .
Granite
Žula je vytrvalý , ale ťažko kameň vyrezávať .

Žula je vyvrelina s pestrou textúru , ale nie celkovo kryštalická štruktúra . Ťažké a ťažko pracovať , žula vytvára pevný základ pre sochy , ktoré starí sochári používajú pre významné náboženské , politické a pohrebných sôch . Žula je prirodzený rozsah odtieňov sú sivé , zelené , červené a čierne s dôrazom na tmavších farbách . Starí remeselníci používajú tmavé žuly pre temné postavy , ako sú egyptskej bohyne ničenia , Sekhmet . Moderné sochári zistíte , že jeho rozsah temné farby pristanú ťažký kameň k pohrebné sochy a gravestone rezbárske práce .
Basalt
Veľkonočný ostrov je slávny moai predstavujú poctení predkov .

Ako žula , čadič je magmatická hornina . Na rozdiel od žuly , čadiča je hladká obilia je rovnomerne tmavé a zvyčajne bez viditeľných kryštálov . Remeselníci môžu leštiť čierny , ťažký kameň na hodvábny lesk , ako egyptské sochári robili v ich rezby z bohov , bohýň a faraónov . Ostatní umelci rozhodnú opustiť kamenné matnej čiernej a surové , ako sochári z niekoľkých čadičového moai na Veľkonočnom ostrove urobil .

Pridaj komentár