Čo je to Rumble balíček pre Nintindo 64

? Nintendo 64 herné konzoly bola vydaná v roku 1996 a bola posledná strojov kazety na báze spoločnosti . To bol priamy predchodca konzoly GameCube , ktorá bola vydaná v roku 2001 . Nintendo 64 , tiež známy ako N64 , prišiel s ergonomicky navrhnutým herný ovládač , ktorý podporoval príslušenstvo Rumble Pack pre ktorý bol navrhnutý tak , aby poskytujú fyzický pocit , ktorý dopĺňa obrazovke akčné videohry . Teraz zberateľský kúsok , N64 bol prvý 64 – bit , 3 – D herné konzoly spoločnosti a vydláždil cestu pre konzolu Wii . Rumble balenie

Nintendo 64 Rumble Balíček príslušenstva sa zapája do zadnej časti herný ovládač a je vôbec prvý domáci video herný ovládač príslušenstvo poskytovať herné súvisiace s fyzickou spätnú väzbu . Na obrazovke akcii základe Rumble balenia produkuje rôzne stupne vibrácií , zvýšenie skúsenosti prehrávača .
Evolution

S rozvojom konzoly GameCube , Nintendo zachované rumble Feature Pack , ale postavil ju do regulátora GameCube je . Tento krok zabráni hráčom z nutnosti kupovať funkciu ako doplnok , ale keď pokazený alebo zlomil , bolo potrebné úplne nový regulátor sa prístroj znovu hrmenie . Keď sa vydal Wii herné konzoly v roku 2006 , Nintendo revolúciu v spôsobe interakcie s hráčmi videohier navrhovaní regulátora pohybu na báze , ktorá má tiež základné prvky technológie Rumble Pack .
Špecifikácia

Nintendo 64 herné konzoly prišiel s 4MB RAM , rozšíriteľná až na 36MB a zobrazí viac ako 16 miliónov farieb na 640 x 480 pixelov rozlíšenie . Prevádzkovať 94 MHz 64 – bit RISC R4300i hlavný procesor konzoly pomocou 64 dátových ciest a bol doplnený sekundárnym 63 MHz 64 – bit RISC koprocesora , že kontrolované grafiku jednotky . Nakoniec , Nintendo Rumble Pack boli predávané v obaloch , ktoré zahŕňali pamäťovú kartu , ktorá poskytla stroj s rozšírenou pamäťou cez pripojenie Rumble Smečky .
N64 História

Známy spočiatku ako “ Project Reality , “ Nintendo a jeho partner , Silicon Graphics , začal pracovať na konzole v roku 1993 Nintendo 64. Ako 64 – bitovom systéme , N64 sa očakáva , že obratom a prekonať svojich konkurentov , ktoré sa vyrábajú len 32 – bitové systémy na čas . Do roku 1994 , pracovný názov konzoly bol zmenený na Ultra 64 a Nintendo oznámila , že by sa pomocou 100 – megabit kazety pre jeho hier namiesto kompaktných diskov , ktoré jeho konkurenti už začali používať . Nintendo obhajoval tento krok tým , že poukáže na to , že hry CD – založené potrebné dlhšie doby nakládky , ako hry , kazety báze a CD boli menej praktické . Mnoho vývojárov softvéru odvrátil od projektu , takže Nintendo ako jediný držiteľ povolenia pre svoje N64 hry . Od vydania konzoly v roku 1996 , jej názov sa zmenil na jeho aktuálne označenie a nakoniec sa predalo viac než 30 miliónov kusov po celom svete .

Pridaj komentár