Ako hrať Pikmin 2 na Dolphin

. “ Pikmin 2 “ je real – time stratégie videohra prepustený pre Nintendo GameCube , tiež známy ako Nintendo Dolphin , 30. augusta 2004 je priamym pokračovaním pôvodnej “ Pikmin “ hra . Hráč ovláda postavu vodcu , ktorí na oplátku nariadi skupiny malých mimozemských tvorov zvaných Pikmin , ktorí ho pomáhať v porážať nepriateľov , odstraňovanie fyzických bariér a prepravu ťažkých predmetov . Hra využíva každé tlačidlo na GameCube ovládač pre pohyb , ovládanie kamier a vydávanie príkazov na Pikmin . Pokyny dovolená 1

použite ovládaciu páku presuňte vodca po hernej hracej plochy . Ovládajte rýchlosť jeho pohybu podľa toho , ako tvrdo tlačiť na hokejky . Stlačte tlačidlo “ Y “ pre zmenu vodcu .
2

Prepínanie medzi Pikmin farieb stlačením vľavo alebo vpravo na smerový ovládač a stlačením tlačidla “ A “ .
3

Pomocou tlačidla “ A “ majú Olimar vykonať akciu smer v hernom svete . Stlačením tlačidla “ A “ , keď v blízkosti nepriateľa , aby ho punč . Stlačením tlačidla “ A “ , keď v blízkosti vysadené Pikmin trhať ju zo zeme . Stlačením tlačidla “ A “ , zatiaľ čo v blízkosti vyrastené Pikmin hodiť
. Stránka 4

Stlačte tlačidlo “ B “ pískať , aby zrušili všetky predchádzajúce objednávky neďalekej Pikmin a volať im na stranu Olimar je .
5

Stlačte tlačidlo “ X “ prepustiť Pikmin v súčasnej dobe zoskupených s Olimar . , Ktorým bola zamietnutá tiež oddeľuje Pikmin na základe farby .
6

Stlačením tlačidla “ Z “ pre zmenu uhla kamery . Stlačte “ L “ tlačidla spúšte do stredu fotoaparátu za vodcu . Stlačte tlačidlo spúšte “ R “ pre priblíženie fotoaparátu a von .
7

Použite C – stick na pokyn svojho skupinu Pikmin presunúť do inej oblasti . Stlačte tlačidlo “ Štart /Pauza “ pre prerušenie hry a prístup na obrazovku ponuky , položky obrazovky a obrazovku radaru .

Pridaj komentár