Ako si vyrobiť XNA Game

XNA je značka Microsoft spojené s Visual Studio a Visual C # výrobkov spoločnosti . Je to otvorený a slobodný vývoj hier sada náradia , ktorý debutoval v roku 2004 a získal skok v popularite medzi programátormi a uvedenie do prevádzky herných návrhárov v roku 2008 . Primárne platformy pre hry vyvinuté pomocou XNA sú Xbox 360 , Zune a Windows PC . Hoci tituly XNA sa líši od komerčne vytvorených hier z hľadiska kvality a prepracovanosti , môžu byť veľmi príjemné a je výborným východiskovým bodom pre začínajúcich vývojárov . S XNA , môžete pracovať na svoje herné vývoj kariéry bez rozsiahlych zdrojov a prepojenie — veľmi definícia homebrew.Things budete potrebovať
Xbox 360 či Zune
Osobný počítač s Windows Vista alebo XP
XNA softvér
Visual Studio a Visual C #
DirectX vývoja a runtime sád
Zobraziť ďalšie inštrukcie Cestuj 1

Všimnite si , že musíte byť oboznámení s Microsoft Visual Studio , rovnako ako sa plynule v jazyku Visual C # programovanie . Uistite sa , že váš počítač spĺňa základné požiadavky — Vista alebo XP Service Pack 2 a grafickú kartu , ktorá podporuje DirectX 9.0c sa Shader Model 1.1 , grafický toolkit zodpovedný za špeciálne vizuálne efekty .
2

Pripojte sa k XNA ​​Creators Club v xna.com a prihlásiť sa na plné členstvo . Stiahnite si najnovšiu verziu softvéru sady XNA Game Studio . Tiež sa uistite , na stiahnutie najnovšej verzie Visual Studio a Visual C # , ktorý integruje s XNA softvérom , rovnako ako obaja vývojového kitu DirectX a dynamických knižníc webového inštalátora . Všetky tieto položky na stiahnutie sú zadarmo z webových stránok spoločnosti Microsoft .
3

Kúpte si prémiové členstvo v XNA Creators Club potom, uistite sa všetok softvér bol správne stiahnutý . Hoci XNA sám o sebe je zadarmo , to si vyžaduje platené členstvo za účelom predaja hry vyvinuté pre Xbox 360 na Xbox Live Marketplace .
Rozhodnite sa , či vaša hra bude pre Xbox 360 , Zune alebo Windows PC pred pokračovaním . < Br > Stránka 4

rozvíjať svoju hru vo Visual Studio a XNA Game Studio . Majte na pamäti , herný engine a programovania sú všetky na vašej zručnosti úrovni s Visual C # , pretože XNA nerobí žiadne z nich sa automaticky ako tradičné herné motory , ako je Unreal 3 a Chrome 4.
Čas Development je úplne závislá na svoje vlastné schopnosti a ambície — väčšina XNA titulov v súčasnej dobe k dispozícii vzali niekoľko mesiacov vytvoriť , s tímami v priemere päť členov . To je výrazne odlišné ako plné komerčné hry , ktoré sa asi sto ľudí a viac ako dva roky v priemere .
5

Otestujte si svoje hotové hry na konzole Xbox 360 , Zune alebo Windows PC . XNA Game Studio apartmán má funkcie určené na “ dokončenie “ hry pre prenos do týchto zariadení . Uistite sa , že všetky chyby a závady môžete nájsť sú spracované pred ďalším krokom . Inými slovami , hra musí fungovať , ako má
6

Odoslať dokončenú hru ako súbor do XNA Creators Club ccgame .. ; ďalej predloží ju na Xbox Live Marketplace , či je to titul Xbox 360. Buďte pripravení na zdĺhavý proces vzájomného hodnotenia vykonávaného inými tvorcami rozhraním XNA , plus procesu certifikácie spoločnosti Microsoft, ak chcete predať hru na Xbox Live . Hry nemôžu byť zverejnené , alebo zdieľať s ostatnými , bez toho, aby tejto fáze schvaľovania , ale môže byť pre svoje vlastné použitie .

Pridaj komentár