Ako si vyrobiť Mapa Hry

Mapa hry sú najčastejšie používané k výučbe a Test vedomostí hráčsky geografia . Môžete sa zamerať na akejkoľvek veľkosti alebo typu mapy , ktorú ak si chcete vytvoriť vlastné herné mapu . Ak chcete vytvoriť veľkú animovaný videa mapu hru ( ako tie v sekcii Zdroje nižšie ) , asi by ste mali začať s doskové hry . Tento proces začína s relatívne jednoduchého zoznamu materiálov k gather.Things budete potrebovať
Atlas alebo mapTracing paperPencil alebo penIndex karty
Zobraziť MoreInstructions
1

Vyberte si mapu , ktorá Ak chcete použiť . Väčšina mapa hry sa zameriavajú len na štáty , provincie alebo krajiny . Môžete si zvoliť ľubovoľnú úroveň detailov , vrátane slnečnej sústavy , kontinentov , krajín , štátov , krajov , miest , štvrtí alebo dokonca uliciach . V našom príklade sme pomocou mapy slnečnej sústavy . Pre svoje hry , možno budete chcieť , aby sa atlas a sledovať obrysy zemepisných jednotiek , ktoré ste vybrali . Ak kopírujete z mapy stránok s rôznymi meradlami , môžete ich skopírovať do ich rôznych veľkostí a kopírky alebo image – editačný softvér , aby si ich v rovnakom meradle .
2

rozhodnúť , aký druh informácií hráči budú musieť hrať . Väčšina mapa hry vám názov miesta , a potom vás požiadať , aby ste ju nájsť na mape iba obrysy . V našom príklade , žiadame o vecné znalosti okrem relatívnu pozíciu , takže okrem znalosti mená a umiestnenie všetkých planét , budú hráči potrebovať vedieť , aké mesiace ísť s ktorou planétu , a umiestnenie trpasličích planét a asteroidov pásy . V hre , môžete vyskúšať znalosti hráčskemu štátnych alebo národných hlavných miest , riek , jazier , pohorí alebo akékoľvek iné geografickej funkcie .
3

Vyberte si mechanika pre náhodné generovanie výzvy . Najjednoduchšie je vytvoriť karty , ktoré môžu byť zamiešané , s otázkami na jednej strane a riešenia , na druhej strane , ako uvidíte v našom príklade . Môžete sa rozhodnúť , dať všetky svoje úlohy na stránkach knihy , ktorá môže byť roztvoril náhodne . Môžete sa rozhodnúť reťazca svoje odpovede ; Napríklad , ak niekto správne zistí , Texas , sa možno bude musieť vrátiť kocku , a keď na to príde až s E na východ , hráč musí tiež menovať Louisiana , Arkansas a Oklahoma ( všetky štáty na východ od Texasu ) .
stránka 4

Navrhnite si svoj ​​prototyp . Môžete začať s verziou papiera a posuňte až odolnejší a viac intenzívne formátov neskôr podľa potreby . Uistite sa , že mapa je dosť veľký , takže najmenší obrys je identifikovateľná . Na našej mape , Ceres ( trpasličia planéta medzi Marsom a Jupiterom ) je najmenší prvok , takže všetky ostatné obrysy musí byť väčšia , akonáhle zvolíme veľkosť pre Ceres . V hre, môže Rhode Island byť najmenší štát , Prince Edward Island môže byť najmenší provincie , alebo Gambie môžu byť najmenšie krajiny . Uistite sa , že vaše karty sú dostatočne veľké , aby sa zmestili najväčšie obrys na mape . V našom vzorky hry , ak by sme mali zahrnúť obrysy alebo obrázky na chrbte miesto Ďalšie informácie by sme chceli , aby sa ubezpečil , veľkosti nimi tak , že Jupiter ( najväčšia planéta ) hodia šírku našej karty .

5

Otestujte svoju hru . Ak používate hru ako učebnú pomôcku , skúste to s priateľmi , než ju dať svojim študentom . Ak používate to len pre zábavu , učiť skupinu priateľov , aby ju ako prvý hrať . Potom sa to vyskúšať na iné skupiny priateľov či známych , ale nech sa dozvedieť , ako ju hrať len z písomných pokynov . Potom pozorovať . Možno zistíte , že dĺžka hry , počet kariet , pravidiel alebo nejaký iný aspekt hry potreby upraviť . Častým problémom u vzdelávacích hier je nuda , a tak sa snaží udržať ostatných hráčov obsadené , keď to nie je na ne príde rad – . Možno tým , že ostatní odpovedať , ak pôvodný hráč dostane otázku zle

Pridaj komentár