Ako sa stavia Flash Rocket Game v CS5

“ Adobe Flash CS 5 “ je mocný animačné nástroj , ktorý môže byť použitý na vytvorenie videohry . Vytvorenie rakety hra nie je nič iné , než je počet možných projektov , ktoré môžete vytvoriť v programe Flash . Akonáhle budete mať základné základ pre tento typ hry , môžete prejsť na všetky druhy vyspelejších projektov . Predmetom tejto osobitnej raketovej hre bude nájsť mincu , alebo iný zberateľskú objekt , skrytý niekde v úrovni . Pokyny
Vytvorte Rocket a klipart mince klipart 1

Otvoriť Flash . Pod prostrednom stĺpci “ Vytvoriť nový “ kliknite na “ ActionScript 2.0 “ voľba.
2

Pomocou nástrojov umiestnených na ľavej strane obrazovky pre vytvorenie raketu . Jeho dizajn je úplne na vás . Keď budete hotoví , stlačte “ Ctrl + A “ , potom “ F8 “ . Malé okno s otázkou , aby ste pomenovať svoj ​​nový symbol . Zadajte “ mcMain “ do poľa “ Názov : “ box a stlačte tlačidlo “ OK “ .
3

Kliknite na svoje rakety a vyberte ju . Nájsť “ Vlastnosti “ Karta , ktorá sa nachádza na pravej strane obrazovky v predvolenom nastavení . V hornej časti karty , je biely rámček , ktorý číta “ . “ Kliknite na neho prázdne políčko a zadajte “ mcMain “ na svojom mieste .
4

Nájsť “ Časová os “ karte , v predvolenom nastavení umiestnený v spodnej časti obrazovky a kliknite na prvú malom bielom poli pod číslom “ 1 “ . Potom stlačte tlačidlo “ F9 “ . Kopírovať ( Ctrl + C ) a vložte ( Ctrl + V ) nasledujúci kód do prázdneho okna , ktoré sa objavia :

var mainSpeed ​​: Number = 7 ; //Rýchlosť charakter
var mainScore : Number = 0 ; br onEnterFrame = function ( ) { //táto funkcia bude fungovať každý snímok ( potrebné pre pohyb znak br – li ( Key. isDown ( 37 )

Pridaj komentár