Dinosaur Kráľ DS Herné Návod

Pre prehranie Nintendo DS RPG “ Dinosaur King , “ hráči používajú oba obrazovkách vreckové herné systému . Pri pravidelnom prieskume , hornej obrazovke sa zobrazí mapa oblasti , zatiaľ čo spodný dotykový displej ukazuje pohyby prehrávača vo svete videohier . Keď hráči zapnúť herné radaru zariadenie v tomto režime , horný displej sa stáva Obrazovka radaru ukázať , kde hráči môžu kopať nájsť dinosaur fosílie , ktoré môžu neskôr premení v živých dinosaurov pre použitie v bitke . Počas bitky režime , hráči používajú dotykovej obrazovky a vyberte útoky svojho dinosaura a pozerať sa dinosaury vykonávať útoky na hornej obrazovke . Návod
Základné ovládacie prvky
1

použiť smerové pad ( alebo “ D – pad “ ) na Nintendo DS pre pohyb vašej postavy po obrazovke , zvýraznite špecifické možnosti pri zobrazení výzvy a zvoľte bitka sa pohybuje . Môžete tiež použiť dotykovú obrazovku a stylus pre výber odpovede a bojové pohyby . Držte “ B “ tlačidlo pri pohybe na spustenie.
2

Stlačte “ A “ hovoriť s ostatnými charakter na obrazovke , pre kontrolu objektu , pre potvrdenie voľby a kopať . Stlačte “ B “ zrušiť textový riadok .
3

Stlačením tlačidla “ X “ pre prístup na obrazovku ponuky .
Kopanie pre fosílií
4

Choď vonku v hre a stlačte tlačidlo “ R “ tlačidlo na vašom Nintendo DS zapnite radaru zariadenie .
5

Stlačte tlačidlo “ “ vyslať radarové vlny . Ako budete cestovať po celom priestore , prípadne výkyv príde na radare , ako je uvedené na hornej obrazovke na DS .
6

Umiestnite svoju postavu na spodnej časti obrazovky tak , že mu je na vrchole bod uvedený na radare . Stlačením tlačidla “ L “ , aby sa z vášho vŕtačku , a potom “ A “ vŕtať do zeme .
režim Bitka
7

Pomocou D – pad alebo dotykovej obrazovky vyberte “ rock “ “ Papier “ alebo “ Nožnice “ ikona útok . Stlačením tlačidla “ A “ potvrďte svoj ​​výber .
8

zvoľte “ Boj “ aby aj naďalej bojovať , “ Útek “ utiecť alebo “ Zmeniť “ zmeniť dinosaura .
9

Vyberte ikonu útoku s zubatých okrajov okolo neho s prevedením kritickej Presunúť . Niekedy počas bitky , hra rozhodne , že jeden z troch možností útoku je životaschopná voľba než ostatné , čo je kritické Move . Pri výbere sa tak tento útok dokázať silnejšie a účinnejšie ako predchádzajúce útoky , a môže znamenať rozdiel v bitke .
10

Pokračovať útočiť , kým zdravotný stav nepriateľ spadne na nulu , čo spôsobuje , že spadajú do porážka .

Pridaj komentár