Ako vytvoriť svoj ​​vlastný Yoshi Island Flash Úrovne

Mnoho fanúšikovia a kritici považujú “ Super Mario World 2 : Yoshi Island “ pre Super Nintendo jeden z najlepších titulov v dlhej bežiaci série Nintendo Mario . Kým Nintendo sa pokúsil zachytiť kúzlo herných početné časy , ktoré ponúkajú pokračovanie a prerobí pre Gameboy Advance a ďalších systémov , chuť “ Yoshi Island “ štýl zábavy stále existuje . Ak chcete vytvoriť vlastný “ Yoshi Island “ úrovne ostrov pre Flash hry , budete musieť vytvoriť svoj ​​vlastný “ Yoshi Island “ v štýle škriatkov a rozvíjať hru a úroveň pomocou Flash.Things budete potrebovať
Adobe CS4 Professional softvér

Zobraziť ďalšie inštrukcie Cestuj 1

Kúpte si Adobe Flash CS5 Professional z internetovej stránky firmy Adobe alebo Vášho obľúbeného predajcu .
2

nainštalujte Flash podľa pokynov dodaných so softvérom .
3

Stiahnite si zdrojový kód pre jednoduchú plošinovka dispozícii od kirupa.com . Otvorte súbor . Fla a znovu uložiť ich s názvom vášho výberu . To je Vaša “ Yoshi Island “ Úrovne hry súboru .
4

Použite Maľovanie alebo iný grafický editačný program vytvoriť svoj ​​vlastný ostrov škriatkov Yoshi . Ak vlastníte originálnu kazetu , môžete použiť Snes9x alebo iný emulačný softvér pre extrakciu prízraky z obrázku ROM zo “ Yoshi Island . “ Importovať tieto škriatkov do “ Yoshi Island “ úrovňou hry súboru .
5

Place pohyb a skákanie kód do vašich “ Yoshi Island “ hry . Otvorte ponuku akcií pre Yoshi sprite a vložte nasledujúci kód , aby Yoshi ťah :

onClipEvent ( load ) {

rýchlosť = 0 ;

maxmove = 15 ;

}

onClipEvent ( enterFrame ) {

if ( _root.dead ) {

this.gotoAndStop ( “ mŕtvy “ ) ;

} else {

otáčky * = 0,85 ;

if ( rýchlosť > 0 ) {

dir = “ right “ ;

} else if ( rýchlosť < 0 ) {

dir = “ left “ ;

}

if ( dir == “ pravý “ ) {

this._x + = rýchlosť ;

_root._x – = rýchlosť ;

}

if ( dir == “ ľavý “ ) {

this._x + = rýchlosť ;

_root._x – = rýchlosť ;

}

if ( Key.isDown ( Key.LEFT ) ) {

if ( rýchlosť > , – maxmove ) {

rýchlosť – ;

}

this.gotoAndStop ( “ run “ ) ;

this._xscale = -100 ;

} else if ( Key.isDown ( Key.RIGHT ) ) {

if ( rýchlosť < maxmove ) {

rýchlosť + + ;

}

this._xscale = 100 ;

this.gotoAndStop ( “ run “ ) ;

}

if ( rýchlosť < 1 && rýchlosť > -1 && ! útočí ) {

rýchlosť = 0 ;

this.gotoAndStop ( “ idle “ ) ;

}

}

}

Vložte nasledujúci kód , aby gravitáciu v hre a umožňujú Yoshi na skok :

if ( rýchlosť < 1 && rýchlosť > -1 && útočia ! ) {

rýchlosť = 0 ;

this.gotoAndStop ( “ idle “ ) ;

}

if ( ! Key.isDown ( Key.UP ) && skákanie ) {

jumping = true ;

}

if ( jumping ) {

this.gotoAndStop ( “ skok “ ) ;

this._y – = skok ;

skok – = 0,5 ;

if ( skok < 0 ) {

padajúce = true ;

}

ak ( skok < -15 ) {

skok = -15 ;

}

}

Pridaj komentár