Aké sú Fyzika a Music Box ?

Hudobné skrine sú dômyselné prístroje , ktoré boli zhromaždené z generácie na generáciu . Každý box je určený na prehrávanie jedného doladiť zakaždým , keď na jar sa rany alebo kľuky sa otočil . Niektoré hudobné skrine sú remeselne takým spôsobom , že vnútorné fungovanie môže byť videný . Pozorne sleduje takú Music Box hru , môžete pozorovať , ako to funguje . Funkcie

music box má zvyčajne rady kovových plátkov rôznych dĺžok . Kruhový valec pokrytý malými kolíkmi otáča vnútri škatule . Kolíky sú umiestnené tak , aby trhať rákosie , ako sa okolo . Každý trstina je jediný tón , keď trhal . Ako valce otáča , čapy sú navrhnuté tak , aby trhať rákosie v určitom poradí , vytvára melódiu .
Tŕstí

Každý trstina je voľne stojaca , pružný kus z kovu . Keď pin ťahá späť na tŕstia , ukladá energiu . Vzhľadom k tomu , pin pokračuje v otáčaní , uvoľňuje trstina a energie spôsobí trstina na jar späť . Trstina má toľko energia uložená , že to bude na jar okolo pokojovej miesto , poskakovanie tam a späť za pol sekundy , alebo tak . Vibrácie sú vnímané ako zvuk .
Amplifikácia

Hudobné skrine často sú umiestnené na kuse dreva zosilňovať zvuk . Rákosie sú malé , takže sa nepohybujú množstvo vzduchu , alebo sa moc zvuk . Keď hudba box je umiestnený na bloku dreva , ale zvuk je prenášaný do dreva . Vďaka tomu je drevo vibrácie , tiež zvyšuje vibračné povrch . Dreva a rákosia sa môže pohybovať viac vzduchu než samotná trstina , takže zvuk je hlasnejší .
Napájanie Music Box

Všetky hudobné skrine sú prevádzkované prevody . V niektorých , malé ručné kľuky je pripojený k prevodovke systému , ktorý otáča valec . Ale mnoho hudobných boxy sú poháňané pružinou . Môžete vietor to , stláča pružinu a skladovanie energie . Vzhľadom k tomu , jar odvíja , energia poháňa valec , hrať hraciu skrinku .
Prehrávanie Tune

music box valec je navrhnutý tak , aby zase pri konštantnej rýchlosti . Jeden rotácia bude hrať celú melódiu . Z tohto dôvodu, je vzdialenosť okolo vojne medzi dvoma kolíkmi určuje dobu medzi hrať tieto dve poznámky . Napríklad , ak je pin B sa nachádza priamo po pin A , sa bude hrať v tomto poradí . Keď je vzdialenosť od pin B na pin C je dvojnásobok vzdialenosti od pin A pin B , bude dvakrát toľko času prechádzať medzi hrať B a C , ako medzi A a B.
< br >

Pridaj komentár