Ako vytvoriť svoj ​​vlastný RPG postavy osobnosti kvíz

Niektoré role – hrať hry , ako “ Dread “ , použite znak dotazník vytvoriť oba znaky hráčov ( ks ) a dej hry . Iné hry používajú znakové kvízov , ktoré vám pomôžu zhmotniť charakter . Niektoré edície Shadowrun majú 20 – otázka prieskumu , aby vám spôsob , ako rozvíjať svoje postavy na pozadí . Nemusíte hrať jeden z týchto systémov použiť znak kvíz vám vaši hráči sústrediť svoje myšlienky a vytvárať postavy založené na osobnosti namiesto štatistiky . Kvízy môže byť multiple choice alebo krátka odpoveď , v závislosti na tom , ako budete chcieť použiť . Čím zložitejší je kvíz , viac pozadia a osobnosť postavy budú mať . Môžete použiť kvíz ako cvičenie , aby sa vaši hráči premýšľať o svojich postáv ako ľudia miesto stat blokov , alebo si môžete vymyslieť systém , v ktorom sú odpovede na kvíz generovať štatistiky . Pokynŧ
otázky , ktoré sa vyvíjajú znak
1

Začnite so základmi . Ako staré je vaša postava ? Čo je jeho rasa ? Kde je to z ?
2

klásť otázky týkajúce sa charakteru detstva . Vzorka otázka by mohla byť “ Moja obľúbená hračka ako dieťa bol : . ) Hračka meč , B ) , chémia set alebo C ) , žonglovanie loptičky “ Tento typ otázok sa hráča , aby zvážila , prečo si vybrali triedu alebo povolania , ktoré oni robili . Ak robíte krátke typ odpoveď kvíz , môžete požiadať svojich hráčov , aby vám rozprávať o svoje obľúbené spomienka z detstva .
3

Opýtajte sa otázky o vzťahoch postáv s ich rodinami , aby im pomohol zistiť , aká je ich domov bol život . Vzorka multiple choice otázka by mohla byť : “ Môj rodinný život bol 🙂 dobrá , B ) nefunkčné , alebo C ) Nemám žiadnu rodinu . “ Prípadne môžete požiadať svojich hráčov na opis jednej rodinné stretnutia dovolenku .
4

Opýtajte sa, prečo postava vybral svoje povolanie alebo triedu . Bol tam určitý incident , ktorý ho rozhodnete vziať prácu , ktorú teraz má ? Mal inú prácu , ako toto?
5

Pose hypotetické otázky . “ Kráľ je zlý človek , ale odstráni ho bude destabilizovať krajinu , v čase vojny Nachádzate : . ) Ho napriek tomu odstrániť , B ) , počkajte , až skončí vojna , alebo C ) , nechajte ho v moci . “ Otázky , ako je tento pomocou prehrávača určiť jeho postavy morálne sklony . V krátkodobom odpoveď formulára kvíz , opýtajte hráčov písať o morálny kompas svojich postáv : . Kde sa vyvinuli ich morálny kódex , ktorý ovplyvnil ich morálne rozhodovací proces , alebo ako sa cíti o morálnych kódexov všeobecne
6

Použite axiómy pomôcť hráčom určiť vyhliadky svojich hrdinov na život . “ Axiom , že ma najlepšie vystihuje je : A ) Život je len miska čerešní , B ) ten , kto zomrie s najviac hračky vyhrá , alebo C ) Zlaté pravidlo . “ V krátkej odpovedi kvíze , požiadajte hráča zapísať axióma , že sa cíti najlepšie zodpovedá ich pohľad na svet .
7

Používajte otázky , ktoré pomôžu hráč určí ich postavy pocity orgánom alebo zákonom . “ Pravidlá sú : A ) pravidlá z nejakého dôvodu , B ) , chcel , aby sa porušovali , alebo C ) , najlepšie hodnotené prípad od prípadu . “ Ak používate krátku odpoveď kvíz , požiadajte ho , aby opísal , čo by robil , keby videl trestného činu .
8

Pýtajte o postavy pocity iných ľudí . “ Cudzinec je : A ) priateľ som sa ešte nestretol , B ) , niekoho , kto nebude chýbať alebo C ) , najlepšie sa vyhnúť . “ Alebo sa spýtajte na hráča písať , ako by reagovali v situácii , kedy boli na večierku , kde sa nepoznali žiadne iné hostí.
Otázky , ktoré generuje znaky

9

Odkaz odpovede v kvíze schopnosti skóre alebo atribúty . Postava , ktorá hovorí , že cvičenie je jeho obľúbenou kratochvíľou bude mať väčšiu silu alebo vytrvalosť skóre , zatiaľ čo niekto , kto dáva prednosť čítanie bude mať vyššiu inteligenciu a chytrosť skóre .
10

Použite hypotetické otázky , určiť zarovnanie postavy . Amorálne odpovede , aby znak zlo , zatiaľ čo tie pragmatické ho neutrálne a morálne odpovede , aby boli dobré .
11

Používajte otázky o životné skúsenosti na vytvorenie zručnosti . Postava , ktorá vyrástla v rybárskej dedine by mať plavecký zručnosti . Ďalším , kto vyrastal v meste , môže byť znalý .
12

Používajte otázky o histórii zamestnanie alebo záujmy určiť znak triedy alebo povolania . Charakter , ktorý slúžil v armáde by bol bojovník . Charakter , ktorý sa vyučil remeselníka môže byť kováč . Znak , ktorý pracoval ako herec a hudobník môže byť bard . Charakter , ktorý je oddaný môže byť kňaz alebo duchovný .
13

klásť otázky týkajúce sa nedostatkov a predností znak na určenie nevýhody alebo hrany . Postava , ktorá nenechá muža za sebou by mohlo byť lojálni . Niekto , kto má rád , aby sa riziká môžu mať problém so stávkovaním .

Pridaj komentár