Ruby Sanctum 10 Boje Sprievodca

Ruby Sanctum je raid dungeon vo “ World of Warcraft “ , on – line hry . Predstavil sa opráv 3.3.5 , tento nájazd ponúka tri rôzne mini – bossa , Baltharus na Warborn , Saviana Ragefire a generálny Zarithrian , a jeden finálneho bossa , HALion . Všetky štyri súboje vyžadujú dôkladnú znalosť stratégie poraziť . Raid Zloženie

Boje v rámci 10 – man verzii Ruby Sanctum vyžadujú dva tanky , dva alebo tri liečitelia a päť alebo šesť predajcov poškodenia . Navyše , boj HALion vyžaduje aspoň dve osoby , ideálne liečiteľa , ktorý je schopný odstrániť buď prekliatie , alebo magické debuff . Z tohto dôvodu by mal paladin a shaman liečitelia zabezpečiť uviedli talent bod v poradí , Sacred Cleansing a Improved Cleanse Spirit .
Baltharus sa Warborn

členovia raidu iné ako tanky by mali zabezpečiť , že zostať Baltharus Warborn za všetkých okolností , aby sa zabránilo umiera , pretože má schopnosť rozštiepiť . Okrem toho , bude to šéf pravidelne používať čepele Búrka , víchrica typu schopnosti, ktoré by hráči mali pohybovať od vyhnúť sa zranenia . Všetci hráči by mali zostať vo vzdialenosti viac ako 12 yardov od seba v dôsledku vyčerpávajúci značky , schopnosť , ktorá znižuje damage , ktorú jedného konkrétneho hráča a všetkých ostatných hráčov do 12 yardov od neho , zatiaľ čo zvýšenie šéf “ damage o rovnaké množstvo . Akonáhle sa dosiahne 50 percent zdravie , bude šéf vytvorí kópiu seba samého . Druhá nádrž by mala zdvihnúť túto kópiu tak rýchlo , ako je to možné , vyhnúť sa mu aggroing na a zabíjanie liečiteľa . Predajcovia škody by mal pokračovať zabíjanie originál šéfa , pretože druhá kópia zmizne , akonáhle zomrie .
Všeobecné Zarithrian

Všeobecné Zarithrian použije stohovanie brnenie , zníženie debuff na jeho tanku ; akonáhle tento debuff dosiahol dva alebo tri zásobníky , by druhá nádrž posmievať šéfa . Bude tiež občas používajú zastrašujúce Shout , neodvratný Oblasť pôsobenia omráčení , a privolať Onyx Flamecaller dodáva . Tie dopĺňa treba vyzdvihnúť ktorýkoľvek nádrž nie je tankovanie bossa v tej chvíli a rýchlo zabitý obchodníkmi poškodenia .
Saviana Ragefire

Pretože Saviana Ragefire v čelnej kužeľ dych útoku , všetci členovia raidu okrem tankov by mali zabezpečiť , že stojí za ňou , nie pred ňou . Ona tiež pravidelne rozzúri , čo zvyšuje jej rýchlosť útoku a spôsobuje ju spôsobiť periodickej fire dmg do celého raidu . Druidi , darebáci a lovci môžu odstrániť tento Enrage , keď raid prežije to dosť uzdravenie , ak nikto ho odstrániť . Bude tiež pravidelne lietať hore a obsadenie požiaru na niektorých hráčov . Postihnuté hráči by sa mal pohybovať od ostatných , aby nedošlo k ich poškodeniu ; ak je tank je zameraný požiaru , by druhá nádrž posmievať Saviana z neho .
HALion

HALion je trojfázový boj . Zaistite , aby všetci hráči beží v rovnakom čase , kedy nádrž ťahá HALion , alebo niektorí hráči môžu byť trvale uzamknutý mimo boj oblasti pri ohňa stenu , ktorá sa objaví niekoľko sekúnd po HALion sa zaoberá . HALion má dve štandardné dračie schopnosti , čelný kužeľ dych útoku a chvost výpad . Iné ako tanky Hráči by sa mali vyhnúť stojaci pred ním , a žiadny hráč by mal stáť za ním .

Prvá fáza tohto boja je pomerne jednoduché , len s dvoma nebezpečnými schopnosťami . HALion bude pravidelne pokles meteor na náhodného hráča . Oblasť dopadu meteoru bude zobrazený červenkastopurpurovým grafiky , ktorá je na zemi ; akonáhle meteor dopadne na zem , bude štyri plameň chodníky rozšíriť z ​​oblasti vplyvu na protipožiarne steny obklopujúce boj plochu . Hráči by sa mal pohybovať od oboch oblasti vplyvu a plameň chodníky , aby sa zabránilo umieranie . Okrem toho bude HALion pravidelne obsadenie Fiery Combustion na náhodného hráča . Táto schopnosť pre menšie požiarnej poškodeniu postihnutého hráča a aplikuje debuff stohovanie s názvom Mark of Combustion zakaždým , keď sa udelí . Akonáhle je Fiery Combustion odstránený , bude oheň oprava objaví v rámci prehrávača ; vyššie množstvo Mark of spaľovanie komíny na prehrávači , tým väčšia táto oprava bude . Hráči ovplyvnené Fiery Combustion okamžite bežať do steny obklopujúce boj plochy a vzdialenosti od ostatných hráčov ; akonáhle sa dostali do steny , by liečitelia okamžite rozptýliť Fiery Combustion .

Druhá fáza boja začína , akonáhle zdravie HALion dosiahne 75 percent . Šéf zmizne a zanechať portál do tieňovej sféry na jeho miesto . Celý raid , s výnimkou jedného z tankov a jeden z liečiteľov , by mal tento portál ; Druhá nádrž by mala byť prvá , kto ísť , bezprostredne nasleduje zostávajúce liečitelia a potom obchodníkov poškodenia . Existujú dve schopnosti sa vysporiadať s v tieni oblasti . Prvý , duša spotreba , pracuje zhodne na Fiery Combustion a mali by byť riešené rovnakým spôsobom . Druhá možnosť , Twilight Cutter , je zložitejšie . Pri vstupe do tieňovej sféry , všimnete si dvoch tieňových gule pomaly obiehajúce plochu , umiestnenú na 180 stupňov , aby sa navzájom . HALion bude pravidelne energiu týchto oblastí ; keď sa to stane , objaví sa lúč medzi sférami , damage všetkým hráčom ulovených nej . Guľa bude pokračovať v otáčaní , keď sa to stane , tak všetci hráči vnútri tieňovej ríši bude musieť pokračovať v pohybe , aby sa zabránilo lúč .

Tretia fáza boja začína okamihom , kedy zdravotné HALion dosiahne 50 percent . V tomto bode , portál pre fyzické oblasti sa objaví v tieni oblasti . Polovica predajcov poškodenia by mali tento portál a hlavu späť von . V tejto fáze , HALion sa objaví ako v oblasti fyzickej a tieňové ríši . Jeden tank , jeden liečiteľ a traja obchodníci poškodenia sa s ním bojovať von , zaoberajúca sa rovnakými schopnosťami ako prvú fázu , zatiaľ čo zostávajúci členovia raidu ho musieť bojovať v tieni oblasti , ktoré sa zaoberajú s rovnakými schopnosťami ako fázu dve . Okrem toho , HALion získajú meter telesnosti , ktorá určuje, ako veľkú škodu , že pre každého ríšu . Ak sa vezme viac škody vnútri vnútri tieňovej ríši ako v oblasti fyzickej , bude sa riešiť viac škôd v oblasti fyzickej a menej v tieni oblasti , a vice versa . Kľúčom k riešeniu tejto fázy je , aby poškodenie vyvážený v oboch sférach , zabezpečenie meter telesnosť zostane tak blízko , až 50 percent , ako je to možné .
Heroic obtiažnosti

obtiažnosť Heroic verzia boja HALion predstavuje niekoľko rozdielov . Záplaty zanechané Fiery Combustion and Soul spotreba bude aktívna v oboch ríšach , zníženie množstva kozmických hráčov má k dispozícii , aby sa zabránilo ďalšej schopnosti . Navyše , tam bude štyri gule v tieňovej ríši skôr ako dva a dva Twilight Cutter lúče v tvare kríža .

Pridaj komentár