Detské hry Ghana

V Ghane , rodičia odovzdať hry, ktoré hrali ako deti na svoje vlastné deti . Tieto hry pomáhajú zachovať ghanskej kultúre , rovnako ako vzdelávanie , socializáciu a zábavné deti . Deti sa často hrajú hry po večeri s ostatnými deťmi z ich mesta alebo dediny . Niektoré hry sa hrajú len na jedno pohlavie . Antoakyire

Hrá iba chlapci , Antoakyire pripomína hru Duck , Duck Goose a môže obsahovať až 20 hráčov . Pred začiatkom hry , chlapci si vybrať jeden “ bezpečné “ miesto alebo objekt , ako je napríklad neďaleký strom a jeden z chlapcov dobrovoľníkov byť vodcom . Ďalej , všetci chlapci okrem vodcu sedia v kruhu – na stoličkách alebo na zemi . Každé dieťa potom má kus látky s uzlom zviazané na jednom konci . Chlapci zostať sedieť ako vodca beží za nimi a vedie ich v piesni . Pri spustení sa nenápadne umiestni svoje handričku na zemi za jedného z chlapcov . Táto časť hry učia vodcu byť nenápadný a chlapci v kruhu byť vedomí svojho okolia .
< P > Ak je vybraný chlapec zistí , handričku za sebou , že musí opustiť svoje miesto v kruhu a prenasledovanie vodcu . V prípade , že chlapec označí vodcu , môže získať späť svoju pozíciu v kruhu . V prípade , že vedúci beží jeden plný kruh okolo chlapcov, bez toho aby sa označili , tvrdí pozíciu zvoleného chlapca v kruhu . Zvolený Chlapec sa potom stáva vodcom .
< P > Ak vybraná chlapec neuvedomuje handričku bol umiestnený na zemi za sebou a prvý hráč beží celú cestu okolo kruhu , bez toho aby ich prenasledovala , všetky ostatné hráčov opustiť kruh a začať biť vybrané chlapca , kým beží na určené bezpečné miesto . Akonáhle sa dosiahne bezpečné miesto , chlapci začať novú hru s chlapcom , ktorý dostal ranu ako vodca .
Kwaiara Frangi

Podobne ako Tic Tac Toe , v Kwaiara Frangy — tiež volal Nedeľné Flag — dvaja hráči nakreslite obdĺžnik na zemi pomocou kriedy . Dve šikmé čiary preplávať obdĺžnika pripojiť rohy . Hráči používajú 12 kamene alebo guľôčky ako figúrok a náhradníkov otáčok . Povedzme , že jeden z hráčov použije červené guličky a druhý hráč používa modré guličky . Hráč 1 uvádza jeden z jej červených guličiek v jednej zo štyroch trojuholníkov vnútri obdĺžnika . Ak chcete vyhrať , prehrávač je potreba dostane tri z jej červených guličiek do jedného z trojuholníkov . Každý trojuholník nemôže obsahovať viac ako tri guličky . Hráč dve potreby umiestniť tri z jej guličky do jedného z trojuholníkov vyhrať tiež, ale ona tiež potrebuje , aby sa zabránilo prehrávač jedno z víťazstva . Takže počas svojho ťahu , môže si buď zablokovať prvý hráč umiestni jeden modrý mramor v rovnakom trojuholníka ako červeného mramoru alebo ona môže nastaviť svoj mramoru v inom trojuholníka, aby sa pokúsili vyhrať . Obaja hráči pokračujú na alternatívne zákrut , umiestnenie jedného mramoru v dobe , kým niekto vyhrá alebo každý hráč používa svoje 12 guličiek . Hra môže skončiť dvoma spôsobmi : jeden hráč vyhrá tri zo svojich guličiek v jednom trojuholníku alebo slepej uličky , v ktorej ani jeden z hráčov dostane tri zo svojich farebných guličiek v jednom trojuholníku
Pombo < . br >

Deti si hrajú Pombo pomocou siedmich kameňov . V tomto ghanskej verzii amerických konektorov , dieťa hodí jednu z kameňov vo vzduchu , zatiaľ čo sa snaží zdvihnúť jeden zo skaly na zem . Musí zdvihnúť kameň a chytiť druhý kameň pred tým , než dopadne na zem . Nabudúce sa musí hodiť kameň a vyzdvihnúť dva kamene zo zeme , ako chytať padajúce kameň . Pokračuje , ako to urobiť , kým si vybrala všetky kamene .

Categories : hry

Pridaj komentár