Čo môže Wii GFX Do

? Wii , Nintendo povolený v roku 2006 , sa predalo viac než 86 miliónov systémov po celom svete od marca 2011 , pričom Xbox 360 a PlayStation 3 , tiež vydal v rovnakom časovom období ako Wii . , produkujú rovnakú úroveň grafiky pre seba , Wii používa menej výkonný grafický hardvér , ktorý vyústi v nižšej kvalite obrazu . Znalosť tohto hardvéru , a to , čo Wii je schopný robiť graficky , vám môže dať iný pohľad na konzole . Nintendo Wii

Wii je najlepšie známy pre bytia prvý domáce video konzoly používať ovládacie prvky pohybu . S Wii Remote , hráči nie sú len ovládanie hry , ktoré sú často súčasťou hry . Rovnako ako minulý systémy Nintendo , Wii image je to rodinné – priateľské konzoly . Zatiaľ čo M – hodnotené hry sa objavili na systéme , väčšina Wii hry sú hodnotené E pre každého z Entertainment Software Rating Board .
Wii Hardwarové špecifikácie

grafika , Wii spolieha hlavne na tri veci : jeho grafické karty , procesora a RAM . Pre grafické karty , Wii spolieha na vlastné karte ATI s názvom “ Hollywood “ , taktovaný na 243 MHz . Pre CPU , Wii používa vlastný procesor IBM prezývaná “ Broadway “ s rýchlosťou 729 MHz . Pre RAM , Wii využíva 88 MB pamäte RAM . Tieto špecifikácie sú zlepšenie oproti Nintendo predchádzajúceho systému , GameCube , ale zaostáva o Xbox 360 a PlayStation 3 špecifikácie , a to najmä v RAM . Xbox 360 a PlayStation 3 tak majú 512 MB ​​pamäte RAM v porovnaní .
Wii Grafika Silné

Kým PlayStation 3 a Xbox 360 sú schopné vytvárať realistické prostredie , Wii ocitá najlepšie pri replikácii cartoonish svety . Svety , ktoré predstavujú veľa farieb a znaky , ktoré potvrdzujú , aby kreslených podobné proporcie dobre fungovať na Wii . Okrem toho , Wii zvládne oba dva a trojrozmerné hry v tomto štýle tiež . Rovnako ako minulý systémy Nintendo , každá hra vyvinutá a publikoval Nintendo plne využíva špecifikácií systému .
Wii Grafika Slabé

Rovnako vývoja Wii šiel do riadenie pohybu aspekt , hardware Wii utrpel , keď v porovnaní s Xbox 360 a PlayStation 3. Napríklad , Wii nepodporuje HDMI a nemôže vysielať do vysokého rozlíšenia . ; Najvyššia plechovka výstup Wii je 480p . Výsledkom je , že na niektorých HD televízory , Wii je grafika môžu byť zubaté a rozmazané . Nedostatok pamäte RAM na Wii sa tiež zastaví ho z výstupu na rovnakú úroveň grafiky, ktoré vidíte na Xbox 360 a PlayStation 3. Dňa hry vydané na všetkých troch systémoch , verzia Wii má často menej detailov .
< Br > Najlepší Príklady Wii grafiky

Ako už bolo spomenuté , najlepším príkladom Wii v grafike možno nájsť v Nintendo hier . Jeden z najlepších príkladov je “ The Legend of Zelda : Skyward Sword , “ ponúkať pestrú paletu farieb a realistické animácie . Ďalšie príklady hier predstavovať rovnaké vlastnosti sú “ Super Mario Galaxy 2 “ a “ Donkey Kong Country Returns . “ Niektoré príklady tretích strán tiež patrí “ Okami , “ publikoval Capcom , a “ Epic Mickey , “ publikoval Disney .

Pridaj komentár