Ako si vyrobiť LEGO Mindstorms NXT Alpha Rex Vyhnite sa objekty

Programovanie robotov LEGO Mindstorms NXT je pomerne jednoduchý projekt , ktorý používa vizuálny štýl . Ak ste urobili robota skôr, budete pravdepodobne mať nejaké skúsenosti s prácou s programovacím jazykom . Ak chcete programovať Mindstorms Alpha Rex , budete potrebovať poznať niektoré základy programovania Mindstorms , vrátane programovania motorov a senzorov a robiť subroutines.Things budete potrebovať
Bluetooth čip alebo hardvérový kľúč ( voliteľný )
Zobraziť ďalšie inštrukcie
1

stavať LEGO Mindstorms Alpha Rex modelu podľa návodu . V návode pre model sú uvedené v časti odkazy .
2

Pripojte LEGO NXT kocky k počítaču pomocou Bluetooth alebo USB kábel v cene . Spustite NXT programovacieho softvéru .
3

Program tri podprogramy , jeden pre chôdzu vpred , jeden pre otáčanie vľavo a jeden pre otáčanie vpravo . Chodiť , pomocou pohybovať bloky naprogramovať jednu nohu pre pohyb a motor na zadnej strane nakloniť v smere opačnom nohy . Opakujte s ďalšími nohy k vytvoreniu pešej pohyb . Ak chcete , program , jednu nohu k pohybu v čase. Možno zistíte , že je užitočné nakloniť robota v rovnakom smere ako ladenia nohy . Ak ste už predtým postavil model , môže byť už tieto postupy uložené .
4

Program robot chodiť dopredu , kým senzor IR zdvihne prekážku . Môžete nastaviť vzdialenosť , aby sa tak blízko , alebo ak dávate prednosť .
5

Umiestnite spínací blok na konci riadku . Program blok náhodne vybrať jednu z dvoch ciest , ktoré vyberie ako jednu z možností .
6

Položte ľavú a pravú zákrutu bloky na oboch vetiev bloku switch . To robí to tak , že robot bude náhodne odbočiť vľavo alebo vpravo , keď detekuje prekážku .
7

umiestnite celý program vnútri slučky . Ak nastavíte slučky nekonečné , robot bude kráčať vpred na dobu neurčitú , a obrátiť , keď vidí prekážky . Môžete tiež nastaviť tak , aby ich vykonávajte len v niekoľkokrát .

Pridaj komentár