Ako si vyrobiť Bonus Stage na Mugen

Bojové hry fanúšikovia , ktorí chcú vyskúšať si vytvoriť vlastné vlastné 2D bojovka môžete vyskúšať populárny tvorba bojová hra programu Mugen . K dispozícii na bezplatné stiahnutie , MUGEN umožňuje hráčom vytvárať vlastné znaky a bonusové fázy alebo jednoducho stiahnuť a importovať tie vytvorené on – line MUGEN komunity . Hoci MUGEN je zložitý a náročný program , učiť , môžete začať v malom budovaním základnej fázy s popredí a background.Things budete potrebovať editor
MUGEN Satelitné snímky
Zobraziť ďalšie inštrukcie

1

Naplánujte si svoju fáze pred začatím procesu . Budete chcieť fázu , ktorá je vizuálne príťažlivá a dosť zložité udržať pozornosť hráča , aj keď je natoľko jednoduchý , že riešiť ako prvý projekt .
2

Draw alebo stiahnuť grafiku pre vaše fázu v popredí a pozadia a uložte súbory s príponou PCX . Môžete nájsť užitočné zdroje na webových stránkach MUGEN komunity .
3

Zmeniť veľkosť výšku vášho popredia a pozadia snímok , najmenej 240 pixelov , minimálna požiadavka pre Mugen . Ak vaša grafická sú príliš malé , je jednoducho strečing v editore obrázkov bude produkovať nízkej kvality obrazu . Namiesto toho sa zúčastňuje obrazu a duplikovanie ju pokryť väčší priestor .
4

Vytvoriť nový súbor SFF vo Fighter továrne , a pridať svoje popredia a pozadia snímok . Uistite sa , že SFF a obrazové súbory sú umiestnené v rovnakom adresári . Prípadne , môžete začať tým , že skopíruje niektorý z východiskových fáz a jednoducho výmenou grafické súbory s vašim vlastným .
5

Set “ Skupina “ pole u oboch obrázkov na 0. Nastavenie “ Image “ pole na 0 pre pozadie a 1 pre popredí .
6

Vyplňte “ X “ a “ Y “ hodnoty pre každú snímku . Tieto hodnoty ukazujú posun obrazu , alebo počet pixelov , ktoré chcete každý obraz pohybovať od okraja obrazovky . Zahrajte si s týmito číslami , kým vaše pozadie a popredí sú v pohodlnej polohe s žiadnymi prázdnymi priestormi .
7

Skopírujte súbor DEF z existujúcej fáze a otvorte ho v programe Poznámkový blok . Môžete použiť jeden zo súborov z východiskových fáz , ak si budete priať .
8

Zmeňte “ boundleft “ a “ boundright “ hodnoty , ktoré zodpovedajú vášmu projektu . Nájdete boundright odčítaním 320 bodov od šírky vášho popredí obraz súboru a vydelí dvoma . Boundleft bude rovná záporne boundright . Napríklad , ak váš obrázok je 400 pixelov široký , vaša boundright hodnota je 40 a vaša boundleft hodnota je -40 .
9

Pridať “ boundhigh “ hodnoty odpočítaním 240 z popredia výšky obrazu a vynásobením -1 . Napríklad , ak váš obrázok je 300 pixelov vysoký , vaša boundhigh hodnota je -60 .
10

Upraviť “ zoffset “ hodnota v prípade , že postavy v hre sa objavia vznášať nad javiskom a ponoriť sa do neho . Budete musieť vyskúšať rôzne hodnoty , kým sa cíti dobre . Pre prvú skúšku , skúste hodnotu 200.
11.

Nastavte “ dlaždice “ Hodnota za “ BG chrbát “ na “ 1.0 “ a “ maska ​​“ hodnota “ 0 “ . To spôsobí , že vaše pozadie na slučke opakovane , ako sa hráč pohybuje tam a späť .
12

Nastavte “ masku “ Hodnota za “ BG krajine “ na 1. Tento riadne zavádza transparentnosť medzi popredím a pozadím .
13

Otvoriť Mugen a načítať novú etapu .

Pridaj komentár