V “ Dragon Quest Monsters : Joker , “ hráči zachytiť a boj proti sebe s monštrami z “ Dragon Quest “ série , ako je kráľ slizu , Drackys a Hammerhoods . Avšak , zachytenie príšery nie je jediný spôsob , ako ich získať , pretože hráči môžu tiež syntetizovať dve monštrá dohromady . V syntéze , dva netvori sú spojené na vytvorenie silnejšej monštrum . Napríklad fúziou dvoch Behemoth slimes umožňuje prijímať kráľa Slime , monštrum s vyššími útoku , obrany a zdravotníctva bodov . Po udalostiach v Dojčenská Isle , schopnosť syntetizovať monštrá je odomknutý a môže byť vykonaná kedykoľvek budete mať prístup k mape . Návod dovolená 1
cestovať do ktorejkoľvek skautské miesto z mapy . Stlačením tlačidla “ A “ keď stál pred ženou za stolom na zadnej strane skautské poštou .
2
zvoľte “ syntetizovať “ k začatiu syntézy . Môžete si tiež vybrať “ Pomocník “ pre zobrazenie v hre tém nápovedy na syntetizovať alebo “ Exit “ prestať hovoriť so ženou .
3
Vyberte prvý “ monštrum “ kategórie . Na pravej strane obrazovky sa objaví zoznam všetkých monštier ste zachytených . Vyberte ľubovoľný monštrum , aby ho umiestniť v prvej “ netvora “ slot .
4
Vyberte druhý “ monštrum “ Kategórie vyberte druhý monštrum pre syntézu rovnakým spôsobom ako prvý .
5
Vyberte jeden z troch “ Result “ Voľby v dolnej časti obrazovky . V závislosti na monštrá , ktoré ste vybrali , môže tam byť tri možné syntetizované monštrá z čoho vyberať .
6
Vyberte “ syntetizovať “ . Obe monštrá sú kombinované vytvoriť monštrum určený na “ Result “ Výber môžete vybrať .
7
Zadajte názov pre váš monštrum . Mená môžu byť vytvorené z písmen , čísel alebo symbolov a môže byť osem znakov alebo menej . Zvoľte “ OK “ v pravom spodnom rohu obrazovky , keď ste hotoví .
8
Vyberte tri zručnosti pre syntetizované monštrum sa učiť . Zručnosti k dispozícii pre výber , sú zručnosti dvoch monštier používaných v syntéze . Zvoľte “ Potvrdiť “ keď ste hotoví .
9
Vyberte “ Pridať do tímu “ pridať novo syntetizovaný monštrum aktívneho tímu . Zvoľte “ Odoslať Storage “ používať monštrum neskôr . Tie sa potom vrátite späť do hlavného menu syntézy .
10
zvoľte “ Exit “ na opustenie menu .