Základné Puppetry zručnosti

Základné Bábkarstvu sa skladá z mnohých prvkov , vrátane javiskové vstup , výška javisko a čo je najdôležitejšie , interpretačných techník . Rozvoj zručností pre synchronizáciu pier a bábkového tela a úst pohybu môže zvýšiť kvalitu výkonu . Okrem toho , techniky pre vybudovanie vytrvalosti a ambidexterity počas prehliadky sú tiež dôležité , pretože bábkari pokrok v ich remeslo . Staging bábkové divadlo

Prevedenie bábkové divadlo nie je len záležitosťou kontroly pohybu bábok , ale aj o tom, ako bábka predstavila publiku . Uskutočnenie vstup je možné nastaviť náladu pre show preukázaním schopnosti od začiatku . Keď ide na scénu , bábkari sa neodporúča jednoducho nosiť svoje bábky , ale majú bábky napodobňujú vlastný vchod . Napríklad , ak je nutné použiť kroky sa dostať do štádia , bábkar môže bábka stúpať po schodoch spolu s ním . Prax pri udržiavaní konštantnej výšky pre bábky je tiež dôležité . Bábky nemali bob alebo tkať , ale mal by zostať na konzistentné výške celé predstavenie .
Synchronizácia

Pri bábku hovoriť , synchronizácia pier je rozlišovacím faktorom medzi účinné a neúčinné výkon . Loutkářským ústa by sa nezdajú byť tvoriť slová . Bábkari môžu využívať základné techniky , ktoré vyzýva na otváranie a zatváranie bábka ústa pre každú slabiku hovorené . Ústa by mala otvoriť na začiatku a zavrite na koniec každej slabike . Pri synchronizácii dialógu z nahratého kusu , bábkar , môže mať problémy udržať krok s rýchlosťou slov hovorené . Aby sa zabránilo nepravé výkon , mali bábkari sústrediť na správne formovanie prvej a poslednej slabiky a zároveň plieskanie iné slabiky sa môžu od polovice dialógu .
Napodobňovanie čeľuste pohyby reči

Ďalšia časť Bábkarstvu , ktoré prispievajú k tomu , že hlasné zručnosti bábky zdá reálnejšie, je naučiť sa napodobňovať pohyby čeľustí spojené s rečou . Rovnako ako ľudia hovoria o pohybe ich spodnú čeľusť hore a dole , bábkari musieť zvládnuť ten istý pohyb , aby sa ich bábky hovoriť . Hlava bábky sa nesmie pohnúť , ako rozpráva ; miesto spodnú čeľusť by sa mal pohybovať samostatne znamenať , otváranie a zatváranie úst .
Rozvoj Ambidexterity

pohyby bábok v priebehu predstavenia musia byť realistické . Pohyby paží sú obzvlášť dôležité pri projektovaní zdanie života v bábku . Zamestnávanie príliš veľa pohybu môže ich rušiť , ale správne množstvo pohybu v náručí bábky pomáha podčiarknuť tón dialógu . Pohyby môžu obsahovať poškriabaniu alebo polohovacie , tlieskať , uklonil sa a objímanie . Bábkari môže zvýšiť účinnosť týchto gest prostredníctvom rozvoja ich zručnosť pri práci s bábkou . Cvičenie by mala zahŕňať pohyby vykonávané s loutkářským dominantný a vedľajším ramenom . Napríklad , pravák bábkar by tiež cvičiť pohyby ľavej ruky pre zvýšenie výkonu vytrvalosť a účinnosť .

Pridaj komentár