Ako si vyrobiť charakteru vlkolak v Dungeons & Draci 3.5

“ Dungeons and Dragons “ verzia 3.5 rozširuje klasickú roleplaying hru so systémom pravidiel , ktorý umožňuje zvýšenie charakter prispôsobenie , aby zodpovedal štýlu herné skupiny . Toto rozšírenie charakterizácia zahŕňa pravidlá pre manipuláciu s lycanthrope trápenie . Lykantropov je podmienkou , že sa stane Were – bytosť , človek , ktorý sa zmení do tvaru zvierat počas splnu . S pravidlami vzťahujúcimi sa nielen počiatočnú transformáciu , ale aj dôsledky pokračujúceho lycanthrope , 3.5 vydania hry uľahčuje zaradiť lykantrópiou ako pokračujúci súčasť príbehu , ktorý ovplyvňuje každý aspekt character.Things budete potrebovať
20 – sided kocka
Zobraziť ďalšie inštrukcie Cestuj 1

mať charakter postihnutá kliatbou lycanthrope vytvorením herné situácie , kedy je postava uhryznutie Dungeon Master riadené non – charakter hráčov alebo monštrum niesť utrpenie .
2

spustite postavu ako normálne po uhryznutí dochádza až do budúceho splnu . Už charakter prevziať podobu zvierat počas splnu , potom Dungeon Master beží hra prevziať akcií postavy počas splnu obdobia , beží znak ako znak non – hráč s rovnakým zarovnanie a zručností ako zviera .

3

mať role player 20 – kockou s požiadavkou koľajových 15 alebo vyšší , upraviť mravca modifikátory múdrosti na pamäti , stáva zviera . Ak budú úspešní , charakter dozvie o jeho lycanthrope a môže usilovať , v prípade potreby , hľadať liek . Ak tomu tak nie je , znak pokračuje ďalej , nevie o svojej zvieracej podobe .
4

Nechajte hráč udržať kontrolu nad činnosťou jeho postavy v podobe zvierat , ak si vedomí lykantropov . Uistite sa role hráč Ušetrí pomocou 20 – kockou s 15 alebo lepšie požadovanej upravený odpočítaním Ušetrí modifikátor a pridá jeden pre každú zmenu . Nepodarilo zachrániť znamená trvalé posun v charaktere ako živočíšneho zarovnanie formulára do rovnaké usporiadanie ako zvieracej podobe . To znamená , že hráč musí hrať rokovaní jeho postavy podľa nového usporiadania .

Pridaj komentár