Prísavka hry

Prísavky možno použiť pre rôzne hry ako šípky a gule . Mäkké plastové a ľahké vlastnosti prísavkami umožňujú bezpečné hranie s deťmi . Aby prísavkou priľnúť k inému povrchu , tento povrch musí byť neporézny a ploché . Akonáhle prísavka priľne k povrchu , môže zostať bez zmeny , kým sa dutina medzi šálky a povrchom je naplnená vzduchom alebo tlakom vnútri prísavky je vyrovnané s okolitou atmosférou . Loptu chytiť

Herné sady sú k dispozícii , kde každý hráč má plastové pádlo chytiť loptu , ktorý sa skladá z prísaviek . Celý povrch lopty je pokrytá prísavky smerom von tak , že keď to pristane na ploché plastové pádlo , je spojená s ňou . Hrať loptu chytať s týmto typom hry set s dvoma alebo viac hráčov . Je vhodný pre mladšie deti , ktoré sú rozvojovými koordinačné schopnosti tiež .
Šípky

Hra šípky s oceľovým hrotom môže byť nebezpečné pre malé deti , ale keď máte šípky s prísavka tip, to môže byť hra deti si môžu hrať celé hodiny . S dvoma alebo viac hráčov , môžete súťažiť o tom , kto dostane najbližšie k cieľu na šípkami s prísavkou šípky . To môže byť tiež použitý medzi malými deťmi pomôcť usadiť sa na prípadných rozdieloch . Napríklad , môže osoba , ktorá zasiahne cieľ , alebo dostane najbližšie k cieľu s prísavkou šípky rozhodnúť , kam ísť na deň , alebo akú hru hrať ďalej .
Swat Team

Zahrajte si chytať muchy a iných škodcov pomocou prísavky plácačka chytiť . Plavidlá položky potrebné k hraniu hry používať Flyswatter a obrazu výkresy rôznych chýb . Rez malý otvor v strede Flyswatter vložiť gombík prísavkou a prilepte ho na mieste . Nakreslite si rôzne chyby na papieri alebo vytlačiť šablónu chýb z Disney Family Fun , rezané tvary , a platia jasné baliace pásky na oboch stranách výkresu . Umiestnite chyba kresby na rôznych plochých povrchov a chytiť ich všetky s Flyswatter . Hráč zdvihnúť najväčší počet chýb vyhráva .
Najrýchlejší aplikátor

Zapnite použitia prísaviek na rovný povrch do hry tým , že vidí , ktoré hráč môže dal najväčší počet prísaviek na povrch v určitom čase . Položte zväzok vákuových šípky v strede a pred každým hráčom mať plochý štvorcový kontajner . Už niekto zavolať , keď sa hráči môžu začať uplatňovať prísavky šípok do nádoby tak , že sa drží a stojí vzpriamene . Po 20 sekundách sa volania do všetkých hráčom zastaviť . Hráč s najviac prísavky šípok lepenie a stojí vzpriamene v kontajneri vyhráva .

Pridaj komentár