Sklon priamky hre tutorial

V matematike , sklon priamky je suma , ktorú je priamka stúpa rozdelené podľa hore sa pohybuje vo vodorovnom smere pre daný segment čiary . Analógové hodiny tvár vám môžu pomôcť vizualizovať svahu . Keď hodiny číta “ 03:00 “ , na malú ruku je sklon je 0 , zatiaľ čo dlhá chápadlá svah je nekonečne veľké kladné číslo . Prehrávanie svahu výpočtu hru môže mať niekoľko foriem . Niektoré z nich sú k dispozícii on – line . Učenie svahy pútavým spôsobom zvyšuje pravdepodobnosť , že budete pokračovať v učení , a tým rozvíjať väčšiu zručnosť v algebra.Things budete potrebovať
7 indexové karty , 3 palca od 5 palcov
Zobraziť ďalšie inštrukcie
Ďalšie svahu s Slidermath Applet
1

Otvorte stránku Slider Math a spočítať počet jednotiek pozdĺž “ Y osa “ línia spájajúca body označené “ P “ a “ Q. “ Počet jednotiek počnúc “ P “ bodu . Napríklad , ak “ P “ sa nachádza 1 kus dole z križovatky “ os X “ a “ Y osi , “ a “ Q “ je 1 kus nahor od tej križovatky , počet jednotiek je 1 mínus -1 , alebo 2 jednotky . Číslo , ktoré ste počítal sa nazýva “ delta Y. “
2

Opakujte krok 1 , ale počítať jednotky pozdĺž “ osa X “ namiesto “ osi Y “ . Výsledné číslo sa nazýva “ delta X. “
3

Vyhľadajte číslo “ [ delta Y ] /[ delta X ] “ na ľavej strane obrazovky, kde “ [ delta X ] “ a “ [ delta Y ] “ sú čísla , vypočítané v kroku 1 a 2.
4

Kliknite na písmeno ( “ a “ alebo “ b “ ) , ktoré sa zobrazí správne “ [ delta Y ] /[ delta X ] “ číslo , čo je sklon čiary medzi “ P “ a “ Q “ bodov. Ak vypočítaná správny sklon a vták nedosiahol správnej voľby ešte bude applet hlásiť , že ste odpovedali správne .
5

pokračovať v hre, kým ste vypočítaná správne svahy niekoľkých tratiach . Potom stlačte tlačidlo “ + “ pre zvýšenie rýchlosti hry .
Naučte svah s MathPlay Game
6

Otvorte stránku “ Slope Intercept Game “ na “ Math – Play “ miesto , potom kliknite na tlačidlo “ herný Jeden hráč “ .
7

kliknite na tlačidlo “ Play “ , ktorý sa zobrazí na nasledujúcej obrazovke , a potom napísať na papier rovnice apletu displeja .
8

Previesť rovnicu do tvaru “ y = mx + b “ , kde “ m “ je sklon priamky a “ b “ je miesto, kde čiara pretína “ osi y . “ Použite nasledujúci príklad , aby vás , alebo použite algebry učebnice Podrobné pokyny : Prihlásiť

Predpokladajme , že rovnica je “ 5y = 20 – 15x . “ Vašou úlohou je zistiť , “ y “ , nie “ 5R “ , vľavo od “ = “ znamenie , takže deliť obe strany “ 5 “ Výsledkom je “ y = 4 – 3x . “ Prepíšte to tak , že termín sa x , “ 3x “ sa objaví ako prvý . Výsledkom je “ y = 3x + 4. “ Svah je číslo vedľa x , -3 .
9

Kliknite na tlačidlo v okne , voľba zobrazenie svahu vypočítanú v poslednom kroku . Applet zhodnotí vašu odpoveď .
10

Kliknite na tlačidlo myši, aby sa zamerala na basketbal hádzať a snaží sa strieľať koše , ak je váš odhad bol správny .
Naučte Slope z HotMath hra

Categories : hry

Pridaj komentár