Aktívne Detské hry

Športové vyvediem atletiky v deti , ale mnoho hier tiež apelovať na deti , ktoré nemusia byť tak atleticky naklonená . Niektoré z týchto hier sú navrhnuté tak , aby čo najviac výhod z veľmi malých a veľmi veľkých ihrísk , zatiaľ čo iní kombinujú nápaditú hru s atletike . Niektoré z týchto hier boli po desaťročia alebo dokonca stáročia v tej či onej podobe , apelovať na každej generácie detí v rovnakom way.Capture Flag

Capture the Flag je jedným z All doba detskej klasiky a ideálny vonkajší hra pre otvorené priestory . Existuje mnoho rôznych verzií , a preto je dôležité , aby sa deti dohodnú na pravidlách pred začiatkom hry . Určiť hranicu , napríklad para alebo iných prírodných funkcií a rozdeliť deti do dvoch tímov . Dajte každému Tím A & quot ; vlajku & quot ; ( Buď skutočná vlajka , alebo nejaký iný objekt , ktorý je ľahko vidieť a niesť ) a musí mať každý tím umiestniť pod jeho vlajkou , do určitej vzdialenosti od štartovej čiary ( 50ft je zvyčajne dobrá , ak máte veľa priestoru . ) Po tri minúty, vyhodiť píšťalku pre spustenie hry .

Každý tím má k pokusu zachytiť vlajku druhého tímu a niesť ju späť . Obrancovia vlajka je dovolené označiť niekoho prichádzať na ich strane . Môžu sledovať vlajku , ale nemôže dostať bližšie ako na určitú vzdialenosť ( 20 stôp a 50 stôp sú spoločné ) . Ak príznak útočník je označený mimo hru , on je vzatý do väzenia , kde môže byť zachránený len vtedy , ak jeden z jeho priateľov sa podarí označiť ho za ruku , bez najprv byť označený . V tomto prípade sa obaja môžu vrátiť na svoju stranu . Gameplay pokračuje buď na nastavenú dobu alebo kým jeden tím zachytáva druhú vlajku .
Foursquare

Mnoho aktívnych detské hry vyžadujú veľa priestoru na hranie , , ale nie všetky . Foursquare je skvelá aktívna detská hra , ktorá vyžaduje veľmi málo miesta . Nakresliť štvorec z kriedy a rozdeľte ho na štyri menšie štvorce . Štvorce sú uvedené názvy , označujúce hodnosť , ako Eso , kráľ , kráľovná a jack . Osoba eso námestí odrazí kickball v jeho námestie a potom udrie do jednej z ostatných štvorcov . Osoba prijímajúca námestí má nechať Nohejbal odraziť a potom trafil do inej námestí .
< P > V prípade , že lopta udrie niekoho , kto pred tým , než sa odrazí , ak je to odrazí dvakrát pred tým , než môžu zasiahnuť , alebo ak sa zdvojnásobí hity alebo chytí ho , on je von . V prípade, že osoba strete s loptou to dopadne mimo súd , on je tiež mimo . V prípade , že kráľ , kráľovná alebo jack dostane von , všetci za ním postupuje námestí . Napríklad , v prípade, že eso zasiahne loptu do konektora námestia, ktorý potom udrie znova, štrajkujúci eso nohu , eso je vonku . Kráľ sa stane novým eso , kráľovná sa stane kráľom a konektor sa stane kráľovnou . Eso buď začína to ako konektor , alebo niekto iný čaká, že človek dostane napríklad jack . Aj keď táto aktívna hra sa najlepšie hrá s 4-6 hráčmi , jeden môže foursquare súd ľahko ubytovať 8 alebo viacerých hráčov ; hra sa pohybuje rýchlo a hráči , ktorí sa zvyčajne nemajú čakať veľmi dlho . Ak majú inú kickball , môže navyše hráči radšej nakresliť druhý súd a začať svoju vlastnú hru namiesto čakania .
Koľko je hodín , pán Fox ?
< Br >

koľko je hodín , pán Fox ? je hra detský, ktorý kombinuje predstavivosť s napätím a trochou divadla. Deti všetko stojí na štartovej čiare , a pán Fox stojí obďaleč sa chrbtom . Deti Opýtajte sa ho, & quot ; Koľko je Mr Fox & quot ?; Mr Fox odpovie zavolaním hodinu, ako & quot ;. Jedna hodín & quot ; Hráči trvať niekoľko krokov smerom k pánovi Fox , ktoré zodpovedajú za hodinu volal ( 7 krokov k & quot ; sedem hodín , & quot, napríklad. ) Keď pán Fox volá & quot ; Midnight & quot !; sa otočí a naháňa hráča . Musí sa dostať späť do svojej štartovú čiaru pred tým , než je chytí . Hráči, ktorí boli označení sú mimo hru , a nové kolesá . Hra pokračuje, kým pán Fox označil každého, ale jeden hráč , ktorý sa stane novým pána Foxa .

Categories : hry

Pridaj komentár