Kartónové Stolné hry pre vedy tried , ako zarobiť

Umožniť študentom vytvárať doskových ich vede triede môže vštepiť väčší záujem o tému sa učil . To môže robiť výskum pre hru dát srandy a dokonca podporujú niektorí vykonať ďalší výskum , než požadovanom rozsahu . Vytvára študenti činnosť , môže vykonávať po ukončení ich prideleného prácu priebehu roka . Vytvorenie stolových hier môže byť jednoduchá záležitosť substitúcie a /alebo kreativita . Chémia Scrabble

základná hracia doska je mriežka pre ktorú z hier dlažba . Vystrihnite lepenky štvorca ( dlažba ) a označiť ich pomocou pravidelných prvkami a číslicami . Priradenie hodnoty pre každý prvok , alebo číslo na tom , ako často , že prvok alebo číslo sa používa v chemických vzorcov . Nastavenie základné pravidlá pre každú hru . Napríklad , ak je jednotka sa vykonáva na skalách a minerálov , aby iba tie druhy vzorcov v hre . Študenti môžu mať jeden deň na výskum a písať svoje vlastné “ ťahák “ , chemických prostriedkov pre čo skala alebo minerálnej môžu myslieť . Hra sa hrá ako Scrabble .
Solar System

Hracia doska má slnko v strede a 11 prázdnych orbitálnej dráhy pre planéty a trpasličej planéty Pluto , Eris a zdieľanie 11. obežnú dráhu , Haumea a Makemake . Hracie figúrky sú všetky výrez kolesá ( rovnakej veľkosti pre jednoduché používanie ) . Každé koleso je označené názvom planéty alebo mesiaca . Voliteľne môžete pridať v mnohých kolách označených “ asteroid “ k pásu asteroidov . Pre hru , budete potrebovať pár 6 – sided kocka . Každá planéta a mesiac má bodovú hodnotu založenú na stupni obtiažnosti v umiestnení na jeho obežnej dráhe . Udržujte kolesá otrasený v sáčku . Začnite hrať s každým náhodne kreslenie tri kusy . Hra začína s tým , kto vypracoval na najväčšiu planétu . Ak je to potrebné , pokračovať v kole kreslenie kusy , kým je vypracovaný planéta . Prvý hráč hodí kockou . Hráč môže použiť buď číslo z jednej matrice ( jeho výber ) , alebo súčet oboch kociek presunúť kus . Číslo musí byť presný počet umiestniť jednu zo svojich planetárnych objektov na správnu obežnú dráhu . Napríklad , je nutné rola piatich umiestniť Jupiter na piatej dráhe . To môže byť z piatich na matricu , alebo z kombinovaného celkového počtu piatich na oboch kockách . ( Ak používate asteroidy , a trpasličie planéty Ceres , je nutné rola štyri alebo päť ako pás asteroidov patrí medzi Marsom a Jupiterom . To znamená , že asteroidy sú najjednoduchšie na miesto a by stálo iba jeden bod . Ceres môže byť za dva len preto , že je to jedinečný kus ) bodovej hodnoty mohli byť umiestnené nasledovne : . Merkúr ( v prvom obežnej dráhe ) a Haumea a Makemake v 11. obežnej dráhe by byť najťažšie na miesto , tak to stojí za každý osem bodov . Eris , v 10. obežnej dráhe , je sedem bodov . Venuša a Pluto stojí každý šesť bodov . Zem, Mars a Neptún by stálo za každý päť bodov . Jupiter a Urán sú štyri , zatiaľ čo Saturn je vo v troch bodoch . Všetky mesiace majú rovnakú hodnotu ako ich pridružené planéte , že musí dostať rovnakú obežnú dráhu . Avšak , mesiac , nemôžu byť umiestnené na obežnú dráhu až po tom , čo planéta je tam . Ak hráč hodí 12 , môže sa obchodovať jeden z jeho unplayed kusov pre unplayed kusov iný hráč , alebo sa môže použiť úlohu ako divokú kartu a umiestnite jeden z jeho kúskov v príslušnej dráhe . Na konci každého valca a po kus bol hraný ( za predpokladu , že hráč hodí číslo , ktoré môžete použiť ) , hráč čerpá ďalšie herné kúsok zo sáčku . Hra pokračuje, kým boli vypracované všetky kúsky zo sáčku a jeden z hráčov umiestnil všetky svoje kúsky . V tejto dobe , hráč s najvyšším počtom bodov vyhráva .
Quirks

V roku 1980 , hra s názvom Quirks vyšiel . V vtipy , hráči súťažili proti sebe v rozvíjajúcej rastlinu , je bylinožravec a mäsožravca v hornej a spodnej výklenky pre dominancie danej súčasnú klimatickú situáciu ( ktorý tiež vyvinul ako hra hrať postupoval ) . Získať kópiu hry a majú študenti robiť ich vlastné rastlinné a živočíšne kúsky pre hru . Dajte každému študentovi zoznam rastlín a zvierat ( vrátane hmyzu a rýb ) , pre ktorú je zodpovedný za získanie digitálnych fotografií .
Zber fotografia môže byť súčasťou vedy exkurzie v zoo , môže požadovať , aby študenti ísť von hľadajú hmyz v ich dvore na ich vlastné , alebo môže požadovať , aby sa dozvedieť , čo stromy a rastliny rastú okolo nich , aby sa tie správne na ich zozname .
pomocou Photoshopu ( alebo podobný softvérový balík ) , veľkosť obrazy , aby zodpovedali tri karty veľkosti zvieraťa alebo rastliny obraz . ( Match skutočnej veľkosti hry , takže môžete použiť karty svojich žiakov ako rozširujúce karty . ) Pred tlačou obraz , pridať príslušných číselných hodnôt pozdĺž boku obrazu pre hranie hier . ( Tip : . Používajte podobné obrázky v hre na výber vhodných hodnôt ) Potom vytlačiť obraz na štvrťky a nakrájame na obrázok do troch častí
Pre informatiky

. pre triedu výpočtovej techniky , namiesto vytvárania hraciu dosku na lepenke , priniesť do starých ( a predovšetkým nezvyčajné ) , herných dosiek a majú tímy študentov vytvoriť program pre simuláciu doskové hry . Pre jednoduchšie hry , tímy dve práce . Pre tvrdšie hry , môže byť požadované tímy po štyroch . Nedovoľte , aby tímy robiť rovnakú hru , ako každý tím bude musieť neustále odkazovať na dosku a jeho kúsky .

Pridaj komentár