Awana hry pre deti

Ministerstvo program pre deti a mládež , Awana klub hostí viac ako jeden milión detí v asi 12.000 amerických cirkví a asi 7600 medzinárodných programov , v závislosti na internetových stránkach Awana klubu . Stretnutie Awana klubu patrí čas v triede štúdiu a hry . Awana hry používať Awana hry poschodie : kruh ( tradične 30 stôp v priemere ) rozdelená do štyroch sekcií s krížením diagonálne čiary , ktoré tvoria obrie “ X “ v strede kruhu . Vnútri kruhu , tam je stred námestia , s 9 – noha stranách . Každá zo štyroch hlavných diagonálnymi čiarami je iná farba : zelená, modrá , červená a žltá ; je ich tam päť hash značky na každom riadku ( rovnako vzdialené od kruhu ku stredu línie vnútri kruhu ) . Sprint Race

Jediný bežec zoradia na štarte diagonálne ( farebné čiary tiahnuce sa mimo hru kruhu ) . Štyri šprintéri súťaží naraz na akciu ( jeden z účastníkov pre každú začínajúcich diagonálne ) . Vnútri hry kruhu , umiestnite farebný tímu kolík ( plast kolík alebo obušok ) na každom rohu vnútri hry námestia . Umiestnite kruh kolík ( obyčajný bowling pin bude fungovať ) , kde sa kružnice a začínajúci uhlopriečky sa pretínajú . Keď hra začne rozhodca pretekov , každý bežec šprinty v rovnakom smere okolo kruhu . Šprintéri urobiť tri kompletné kolá a potom zase vstúpiť do kruhu na ich predvolené uhlopriečka ( uistite sa , že nie je tip kruhu kolík ) . Bežci preteky vnútri kruhu po treťom kole ; Prvý účastník tip kolík svojho tímu s rukami vyhráva hru . Súťažiaci sú diskvalifikovaní , ak tip kruhu kolík pri pretekaní . Ak je bežec prejde alebo označí súťažiaci pred sebou , prešiel /označený bežec je zo závodu ( a musí prestať utekať a odstúpte z kruhu , kým nedokončia preteky ) .
tri – legged závod

Dvaja bežci sa zoradia na seba začínajú diagonálnych ( osem účastníkov celkom ) . Dvaja bežci na rovnakom tíme kapely ich nohy dohromady, aby vytvorili “ tri nohy “ ( zatiaľ čo smerom dopredu , osobu na ľavej strane kapely pravú nohu s inou osobou v ľavej nohe ) . Môžete použiť veľké gumové cvičebný pásy alebo handrou väzby ; uistite sa , že pásy sú v bezpečí pred preteky . Umiestnite farebné tímu kolík na každom rohu vnútri hry námestia a dať kruh pin na štartovej diagonálne priesečníku s kruhom . Keď hra začne rozhodca závodu , pretekári beží ako dvojica . Závod trvá dve celé kolesá okolo herného kruhu . Po dvoch kolách , pary zase na svojich východiskových uhlopriečok a spustiť vnútri kruhu . Prvý tím , ktorý tip tím pin vyhráva . Ak tím je označený alebo odovzdávané , sú diskvalifikovaní .
Štvorcestný Tug

Dvaja súťažiaci za tím zostave na ich tímu diagonálne línie . Jeden hráč nastaví na 5 metrov hash ; ostatné nastaví na 8 stôp hash . V strede kruhu , miesto 7 – noha štvorcestný lano . Lano by malo ležať na zemi v súlade s uhlopriečok ( a sústredil sa stredu kruhu ) . Umiestnite Pytlovej na 17 stôp hash každého tímu diagonálne . Každý hráč si vezme lano a začne ťahať , keď hra rozhodca signalizuje začiatok. Prvý tím , ktorý vyzdvihnúť svojho tímu Pytlovej ( s oboma hráčmi držiace lano s aspoň jednou rukou ) , vyhráva kolo . Hráči nesmú zabaliť alebo uviazať lano okolo akýchkoľvek častí ich tiel . Ostatní členovia tímu môžu v priebehu hry posunúť ich tím beanbag bližšie nadol diagonálne línie pri hre rozhodca dá signál každých 15 sekúnd . Môžete presunúť Pytlovej jedna noha bližšie sa diagonálne , celkom štyrikrát , kým sa koleso je u konca .

Categories : hry

Pridaj komentár